reklam
Ana SayfaOyunCounter Strike Go Sistem Gereksinimleri ( PC )

Counter Strike Go Sistem Gereksinimleri ( PC )

Bugün milyonlarca takipçisi bulunan CS Go serisinin sistem gereksinimlerine göz atıyoruz. Counter Strike Go hakkında detaylı sistem karşılaştırması yaparak bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmayacağını ölçebilirsiniz.

CS GO SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

CS Go artık bir tutku haline geldi ve milyonlarca oyuncunun kısa sürede kalbini kazandı. Ülkemizde de milyonlarca kişi tarafından takip edilen, amatör ve profesyonel düzeylerde oynayan bir çok arkadaşımız bulunmakta. Bilirsiniz, her sistemin istemiş olduğu bir sistem gereksinimi vardır. Bugün biz de Counter Strike Go için sistem gereksinimlerini inceliyoruz.

Hepimizin bildiği üzere Counter Strike Global Offansive ile başlayan macera CS Go‘ya kadar uzanmış durumda. Online olarak oyuncuların kıyasıya kapıştığı bu seride fps ve ping olayı en önemli etkenlerden birisi. Counter Strike Go oynarken aniden artan FPS veya ping o elde sizin harcanmanıza neden olabilir. FPS ve ping sorunu bilgisayarınızdan kaynaklandığı gibi, yetersiz sistem gereksinimi yüzünden de bu sorunları yaşayabilirsiniz.

cs-go-sistem
Counter Strike Go minimum sistem gereksinimleri şu şekildedir:

İşlemci: Intel Core 2 Duo E6600 / AMD Phenom X3 8750 veya benzeri işlemci türü

Apex Legends'ın Haftalık 8-10 Milyon Oyuncusu Var

RAM: 1 GB

İşletim Sistemi: Windows XP –  Windows Vista – Windows 7 – Windows 8 – Windows 10

Boş Alan: Minimum diskte yer alması gereken boş alan 7 GB olmalıdır.

DirectX Sürümü: DirectX 9.0

Ekran Kartı: Nvidia GeForce GT 420 ve üstü

Counter Strike GO Tavsiye edilen sistem gereksinimleri şu şekildedir:


İşlemci: Intel Pentium Dual Core E5700 3.0 GHz veya AMD Phenom 8750 işlemci

RAM: 2 GB

İşletim Sistemi: Windows 7 32 / 64 Bit

Boş Alan: 7.6 GB

Eğer CS Go için sistem gereksinimlerinizi karşılaştırmakta zorluk çekiyorsanız aşağıdaki yorum bölümünden bize sisteminizin özelliklerini iletmeniz taktirde sorunsuz oynayıp oynayamayacağınızın analizini yaparak bildirebiliriz. Yorumlarda size verilen tavsiyeler tahminidir. Sistemlerin özellikleri kaldıracak türde olsa bile, sistemin içerisinde yer alan virüs, bozuk parçalar, sertifikasız güç kaynaklarından oluşan kapanmalar, FPS sorunları tamamen kullanıcıya aittir. Sisteminizi satın almadan önce satın aldığınız firma ile görüşmeniz gerekmektedir.

Yazar Hakkında

Taner AYDOS

Taner AYDOS

PChocasi.com.tr'nin kurucusu aynı zamanda hali hazırda yazmaya devam eden editörü. Boş vakitlerini teknolojik ürünler ile uğraşmaya harcadığı gibi, hem aktif çalışma yaşantısını hem de editörlük çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor.

3.207 Yorum

  • BENİMKİ İNTEL CORE İ3 M370 RAM 3 GB EKRAN KARTI İŞLEMCİNİNKİNİ KULLANIO OLURMU

  • YA ABİ BİSEY SORUCAM BENİM BİLGİSAYAR KAT KAT KARSILIYOR AMA CS KASIYORR YA CARESİ FORMATMAKMI YOKSA BASKA BİSEYMİ BİLEN NOLUR CEVAP YAZSIN BİLGİSAYARDA BASKA OYUNDA YOK

  • ati radeon hd 6350 — gb ram — 32 bit — w7 starter — işlemcimde: pentium dual core cpu e65000 valla bildiğim tüm özellikler bunlar kaldırır mı csgoyu boş alan çok

  • bu csgo yu kaldırır mı acaba Bilgisayar, Tablet Masaüstü (Desktop) Bilgisayar
    İNTEL i7 ( Turbo 3.70 Ghz )+16 GB RAM+RX550 4 GB EK.KARTI+1 TB HDD+3X12 CM FAN OYUNCU KASASI

  • nvdia geforce 8400gs 2gb ram intel pentium dual e2160 1.80ghz 32bit csgo kaldırırmı lütfen cevap verirseniz sevinirim

  • merhaba bilgisayarımın RAM 2 gb ,ekran kartı ise Radeon X300/X550/X1050 series 1gb, 11,3 gb boş alan var kaldırır mı?

    • Merhaba,

      Ekran kartı modeliniz çok düşük. CS Go’yu satın almamanızı tavsiye ediyorum.

  • Merhabalar benim sistem özelliklerim casper nirvana yeni seri
    Windows 10
    Intel Pentium Cpu N3710
    RAM 4 GB
    64 BİT SİSTEM
    EKRAN KARTINI VE DIRECTX BULAMADIM

  • iyi gunler benım casper intel core 2 duo cpu p8600 2.4 ghz(2CPUs)~2.4GHZ / 4 GB RAM / ekran kartı GEFORCE 9600M GS / WİNDOWS 7 ultımate 64 bit bu laptopum oyunu kaldırırımı hocam.

  • selamün aleyküm ben bilgisayarima parca alıcam fakat csgoda icin ne kadar yeterli onu ogrenmek istiyorum 3 tane parca alicam parcalar sunlar
    kingston savage 4-4 8 gb ram 2133 mhz
    gigabyte nvidia geforce gtx 750 ti 4gb 128 bit gddr5 ekran kartı
    AMD A8 7650K Soket FM2+ 3.3GHz 4MB Önbellek 95W 28nm İşlemci + R7 GPU
    alacagim parçalar bunlar bunları aldıgımda sorunsuz şekilde cs go oynarım diye düşünüyorum sizin goruşünüz nedir

  • Benim Sistemeim Şu Şekilde Acaba CS GO Açarmı.

    İntel Pentium Dual CPU E2180 2,00 GHZ

    4,00 GB Ram

    Gforce 7100 GS

    32 BİT

    WİNDOWS 7
    CEVAP VERİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM.

  • Hocam Öncelikle Selamın Aleyküm bende 2ghz 2 gb ram 1 gb paylaşımlı ekran kartı sapphire 3600 seri

  • bana csgo gereksinimlerini ucu ucuna kaldırcak bir dizüstü bilgisayar soylerseniz sevinirim.

  • abi 8 gb ram directx 11 ve 1gb 200 mb ekran kartı 32 bit windows 7 benim pc 32 bit de acabilirmi acaba ??

  • windows: 10
    intel coleron cpu 1007u 1.50 ghz
    ram:4gb
    64 bit
    ekran kartı:INtel hd graphics

  • 3.0 ghz hız Everest Nvidia GeForce GT 420 2GB ekran kartı win 10 işletim 128 bit işlemci intel core 2 duo ram 2gb

  • işlemci=pentium(R) dual core e5800 3.20 ghz
    ram=2gb(32bit)
    ekran kartı=2gb (128 bit)
    diskteki boş alan=203gb

  • pentium(R) dual core E5800 3.20ghz
    Ram=2gb(32bit)
    Ekran kartı=2gb(128bit)
    Diskteki bos alan=203gb
    csgo kasarmı hangi ayarlarda oynamalıyım?

  • 4 gb ram intel core i3 2.00 ghz işlemci 2 gb amd radeon R5 m430 açıyorum ama fps az alıyorum sebebi nedir?

  • Hocam Öncelikle Ben CS:GO yu Steamdan Almadım Başka Bir Yerden İndirdim Vede Oynamaya çalıştım oyun oyuna girerken bir anda hata yani error veriyor o da pixels data falan diyor shader falan diyor benim bilgisayarımmı kaldırmıyor yoksa oyundamı sıkıntı var cevaplarsanız sevinirim Sistem Özelliklerim:İntel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz 2.40GHz RAM 4GB 32 BİT EKRAN KARTI:ATI Radeon HD 4600 Series Hızlı Cevap Verirseniz Sevinirim

  • benim biliigsayarım 2 gb ram 1 gb ekran kartı 1.60 ghz 64 bit sizce csgoda kaç fps alırım

  • INTEL i5m (Turbo 3.20Ghz) 4GB RAM 320GB HDD Ekonomik Masaüstü Ev ve Ofis Bilgisayarı bununla csgo kolayca oynanırmı yada kaç fps alabilirim kasarmı?

  • İŞLEMCİ =PENTİTUM DUAL CORE E6600 3.07 GHZ
    RAM =4 GB RAM WİN 7 64 BİT
    EKRAN KARTI =AMD READON HD 5500 SERİES = 2860 YAKLAŞIK TOP BELEK
    DİREXST SÜRÜMÜ=DİREXT 11

    CS GO KALDIRIRMI KALDIRSADA LOW DA KAÇ FPS ALIRIM BİR BİLGİ

  • İŞLEMCİ =PENTİTUM DUAL CORE E6600 3.07 GHZ
    RAM =4 GB RAM WİN 7 64 BİT
    EKRAN KARTI =AMD READON HD 5500 SERİES = 2860 YAKLAŞIK TOP BELEK
    DİREXST SÜRÜMÜ=DİREXT 11im

    CS GO KALDIRIRMI KALDIRSADA LOW DA KAÇ FPS ALIRIM BİR BİLGİ

  • iŞLEMCİ:Pentium Dual-core CPU
    RAM:2 GB
    SİSTEM TÜRÜ:64 bit işletim sistemi
    Ekren Kartı: amd radeon HD 6700 Series
    Csgo oynanırmı ?

  • Merhaba bilgisayarım CS:GO’yu kaldırır mı acaba ?

    2 GB Ram Windows 10 Home, 64 bit işletim sistemi
    ATI Radeon HD 3450 (508 MB Galiba Görüntü Belleği öyle yazıyor dxdiag’da)
    Pentium(R) Dual Core CPU E6700 3.20 GHz (2CPUs)
    DirectX 12
    Yaklaşık Top. Bellek : 1276 MB (Bunları dxdiag dan baktım)
    Görüntü Belleği (VRAM) : 508 MB (dxdiag dan baktım)

    LoL vb. Oyunlarda 60 fps üstü rahat alıyorum..
    Yardımcı olursan sevinirim..

  • ıntel core2 duo p7370 32 bıt ıslemcı abı csgo yu yukledım map yuklenıyo o anda csgo.exe calısmayı durdurdu hatası verıyo youtubeden nvarsa yaptım steamdan dogrulama falan fılan tekrar sılıp yukledım ama bı sonuc yok acaba bılıyosanız cozumunu yardımcı olun lutfen kac aydır csgo oynuyamıyorum.

  • Lütfen bakarmisiniz 6ramlı bilgisayar 1bucuk ekran kartı i3 2 40 Ghz cs goda fps tahmini kaç olur

    • Merhaba,

      Sisteminiz çok düşük. CS Go’yu oynayabilirsiniz ancak FPS dropları yaşanabilir. Ortalama FPS değeriniz; 40 – 220 arasıdır.

  • Ben bu konularda iyiyim raminiz en az 4 ekran kartı 2ye yakın olsun sıkıntı olmaz 40_50 fps alır dimi hocam

  • hocam işlemci amd e1-6010 apu with ad radeon r2 graphics 6 gb ram kullanılabilir 1,71 64 bit LAPTOP kaldırırmı csgo ve kaç fps alırım gerekirse ayarlar düşük

  • cpu genuine intel(R) CPU 2160 @ 1.80GHz 1.80GHz ram 2,00 GB sistem türü 32 bit işletim sistemi, x64 tabanlı işlemci Win 10 ve bunlarda cs go oynanırmı

  • İşlemci: İntel Core 2 Quad Q8300
    Ram: 4 GB
    Ekran Kartı: GeForce 210
    Acaba bu sistem özellikleri ile rahatça CS:GO oynayabilir miyim?

  • windows 8.1 pro 64 bit
    Intel (R) Pentıum(R) CPU G2120
    RAM 8GB
    EKRAN KARTI AMG RODEON HD 8350

    HOCAM KALDIRIRMI YADA SIKINTI OLURMU

  • abi intel(R) 4 series express chipset family ekran kartım var çalıştırırmı ne olursun cevap ?

  • merhaba
    cs oynayamıyorum bilgisayarım da yüklendikten sonra bütün ekran herşey geliyo oyun başlarken oyundan atıyo bu neden olabilir ati 2 gb ekran kartı 4 gb ram ıntel core duo E4500

  • windows 7 pro
    intel i5 cpu 2.50hz
    ram 4gb
    isitem 64 bit
    boş alan 142 gb
    abi uygunmudur birde bu pc laptop

  • Benim ram 4gb amd radeon r5 m230 2gb ekran kartı intel cleron 2 çekirdekli 1.40 ghz kaç fps alırım şimdiden teşekkürler

  • işlemci : intel core i5
    ram : 4gb
    32 bit
    ekran kartı : misrosoft temel görüntü bağlayıcısı

    • Ekran kartınızı yazmamışsınız ancak diğer özelliklerinize baktığımda zevk vermeyeceğini, düşük fps alacağını düşünüyorum.

  • selamun aleyküm. 2 gb ram 2 gb ekran kartı Nvidia GeForce GT 420. Sadece CsGo yüklicem. Kasar mı donar mı yoksa düzgünce oynayabilirmiyim ?

    • Bahsettiğiniz kart biraz eski ve Ram’inizde düşük. İşlemciniz iyi ise açar ancak kasmalar donmalar olacaktır. Zevk vereceğini düşünmüyorum.

  • benim pc windows 7 32 bit 4 gb ram var

    ve cs go ya giriyor ana menüde falan gezine biliyorum ama dust 2 herhangi bir oyun alanına

    bastığım zamn 1 dk 2 dk bekliyor ve sonrasında CSGO.EXE çalışmayı dur durdu hatası veriyor o sorunu nasıl giderecğim LÜTFEN YARDIMCI OLUNNNNN

  • intel celeron CPUn3350 @ 1.10ghz

    4,99 gb kullanılabilir ram

    64 bit işletim sistemi

    csgo tartarmı

    • Ekran kartınızı belirtmemişsiniz ancak işlemciniz oldukça eski ve yavaş. Açsa dahi zevk vermeyecektir.

  • intel core duo2 bilgisayarım 2009model 1 gb ram 2.20ghz nvidia windows aero grafik kartı 3B iş ve oyun performansı hiç dosyam yok bilgisayar masa üstü ve oynarken bilgisayarım çokecek diye korkuyorum

  • İntel core duo2 cpu 6750 var ekran kartı geforce 8400 GS var 3 gb ram ve 250 GB hardiskim var oynanırmu

    • Ekran kartının modelini belirtmemişsiniz. Ancak 1 GB Ram yeterli olmayacaktır.

  • AMD Athlon(tm) X4 640 Processer 3.00 GHZ

    4GB RAM

    ATI RADEON HD 4800 SERİES

    CSGODA KAÇ FPS ALIRIM

    • Net FPS değeri vermek mümkün değildir. Çünkü bilgisayarınızın arka plandaki işlerine, oyundaki haritaya hatta haritadaki bölgeye göre değişir. Ancak oyunu kasmadan rahat bir şekilde oynayabilirsiniz. Ortalama bir fps değeri vermek gerekirse 60 ve üzeri diyebilirim.

  • intel pentium 4 2. 80 ghz/ ekran kartı= atı radeon hd 4600/ 2 gb ram ddr/ win 7/32 bit/

  • intel core i3-6006u 2.0 ghz 8gb ram ekran karti hd grapichs 520 cs go yu kaldirirmi kaldirirsa hangi ayarlarda oyniyabilirim cok kasarmi

  • intel core i3-6006u 2.0 ghz 8gb ram ekran karti hd grapichs 520 cs go yu kaldirirmi kaldirirsa hangi ayarlarda oyniyabilirim tessekürler

  • amd a6 6400k 3.9ghz 8gb ram 160gb hdd r7 250 2gb 128bit düşük ayarlar 1920 1080 düşük ayarlar kaç fps alırım

    • Sisteminizi belirtmemişsiniz. Tam birşey söyleyemesekte, performans alamazsınız.

  • ARKADAŞLAR SİSTEMİMİN ÖZELLİKLERİYLE CSGO VE ZULA OYNAYABİLİRMİYİM

    2 GB RAM
    3.06 GHZ İntel Pentium(R) DUAL- CORE E6600
    2GB EKRAN KARTI ATI RAEDON HD 6350

  • kardeşim bende 4 gb ram nvidia 9400 1 gb 128 bt ve amd athlon 7750 dual-core işlemci fakat 32 bit kaldırırmı ?

  • merhaba şu model csgo yu kaldırır mı? asus amd dual core a-9 9420 500gb 3.0ghz ve 4gb rami var

  • işlemci:Intel(R) Core(TM) i5-2300CPU @2.80GHz
    ram:4gb
    sistem türü:64 bit
    boş alan:7gbdan fazla
    sizce kaç fps alırım yada oyunu oynayabilirmiyim

  • Intel(R) HD Graphics 3000 ekran kartı
    4 GB Ram
    Intel(R) Core(TM) i5-2540M CPU @ 2.60GHz 2.60GHz
    64 bit İşletim Sistemi
    Windows 8.1
    Normalde kaç fps almam lazım csgoda. Ben şuan en düşük ayarlarda en fazla 40 alabiliyorum. Bunu nasıl artırabilirim ?

    • Özelliikleriniz ile fps değerleriniz orantılı. Biraz daha arttırmak için bilgisayarınıza temiz bir format ile windows 7 kurmanızı öneririm.

  • 2 GB RAM 2.93 GHZ İŞLEMCİ 512 MB EKRAN KARTI LOL’DE EN DÜŞÜK AYARLARDA 80-120 FPS ALIYORUM CS GO’DA KAÇ FPS ALIRIM??

  • Nvıdıa geforce 9500 gt
    AMD athlon ™ 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3.00 GHZ
    4 GB RAM KULLANILABILIR 3 GB
    32 BİT
    CEVABINIZI BEKLIYORUM HOCAM IKI SAATIR YAZDIM SURDA .)
    OYNAYABILIRMIYIM ?

    • Tam bir değer veremeyeceğim ancak 50-70 FPS arası alacağınızı düşünüyorum. Tabi haritadan haritaya fark edecektir.

  • Selamun aleyküm hocam
    bende intel i3 2x4x2.40 ghz işlemci
    intel hd grafik 4000 ekran kartı
    8 gb ddr 3 ram
    128 gb ssd
    500 gb hdd
    var bu sistemde kaç fps alırım oyunda

    • Haritaya göre farklılık gösterir ancak 70 üstü fps değerleri alacağınızı düşünüyorum.

  • intel core 2 duo cpu e4700 2.60GHz, 4 GB ram, msi r7 240 2 GB ekran kartı, windows 8.1 64 bit kaç FPS alırım

  • intel core 2 duo cpu 2.60 GHz,4GB RAM, msi r7 240 2 GB ekran kartı, windows 8.1 64 bit csgo da kaç FPS alırım

    • Tam bir değer biçememekle beraber 50-80 FPS arası alacağınızı düşünüyorum. Tabi bu değer haritadan haritaya hatta haritadaki kısımlara göre değişkenlik gösterir.

  • İŞLEMCİ: intel core 2 duo cpu e4700 2.60 GHz
    EKRAN KARTI: msi r7 240 2GB
    RAM: 4GB
    İŞLETİM SİSTEMİ: windows 8.1 64 bit
    kaç FPS alırım CSGO da

    • Tam bir değer biçememekle beraber 50-80 FPS arası alacağınızı düşünüyorum. Tabi bu değer haritadan haritaya hatta haritadaki kısımlara göre değişkenlik gösterir.

  • Selam cs go oyununa giriyorum tam savaşa girecem başlat diyorum 1 defa ilerliyor ondan sonra ekran donuyor YARDIM

    işlemcim: pentium (r) dual -core cpu E5300
    @260GHz
    Ram :2 gb
    sistem türü : 64 bit sistem türü

    • Ekran kartınızı belirtmemişsiniz ancak sisteminiz yetersiz geliyor olabilir.

  • pc 2gb ram 32 bit ekran kartı paylaşımlı intel pentinium 2.00 ghz cs go oynanır mı

    • Ekran kartınızı belirtmemişsiniz. Ancak Ram’iniz yetersiz. Bu yüzden kaldırsada düşük fps değerleri alırsınız.

  • Hocam benim işlemcim Pentium(R) Dual Core e6500 2,93hz 4gbram 64bit işletim sistemim var windows 8,1 pro cs go kaldırırmı

  • konuyu hortlatmak gibi olmasın ancak intel core i5 2540m cpu 2.60 ghz 8gb ram ekran kartı da intel hd graphics 3000 kaldırır mı ona göre satın alacağım size zahmet belki cevabı bile verilmiştir lakin bütün yorumları okuyamadım.

    • Merhaba,

      Low ayarlarda oynayabilirsiniz. Ancak kasılma veya takılmalar söz konusu olacaktır.

  • Benim bilgisayarımın özellikleri şunlar;

    + 2 gb ram

    + Intel hd graphics ekran kartı

    + 1.80 ghz işlemci

    + 32 gb hard disk

    • Ekran kartınızın modelini belirtmemişsininz ancak bilgisayarınız yeterli değil. Oyunu açsa bile çok çok düşük fps değerleri alırsınız.

  • İşlemci: intelcore i5 8250 1.60Hz 1.80GHz
    8GB ram
    64 bit işletim sistemi
    ekran kartı hafızası 2GB

  • 12 gb ram 4gb nvidia mx150 i7 8550u en yüksek kalitede oynarken kasıyor.Bu özellikler yetersiz mi ?

    • Özellikleriniz yeterli. Kasmanın nedeni driver’larınızdan veya oyundan kaynaklı olabilir.

  • bende 4 gb ram var : ) ve 20 gb boş alan bi de ek olarak 14 gb ek şey taktim şu anda korsan oyunu indiriyom csgo yani 2.5 gb oh ne güzel : ) : ) : )

    • Oyun sadece boş alana ve Ram belleğinize bağlı çalışmıyor. Bilgisayarınızın ana parçaları yani ekran kartı ve işlemciniz yetersizse korsan dahi olsa kasma yapacaktır.

  • LENOVO Y520T INTEL CORE İ7 7700 3.6 GHZ 8 GB 1TB 3 G B NVIDIA GTX1060 WIN10 ABİ BUNDA SADECE SSD HARDDİSK VE GÜÇ KAYNAĞI YOK DİMİ BİDE SONRADAN SİSTEME EKLENEBİLECEK BİRŞEY DİMİ ABİ ?

    • Bu bir laptop veya hazır masaüstü sistem ise içerisinde güç kaynağı mevcuttur. Ayrıca 1TB yazan şey cihazın harddiskidir. Yani cihazın içerisinde SSD hariç tüm birimler mevcut. SSD’nizide sonradan ekleyebilirsiniz.

  • Abi ben ekran kartı ya da işlemci internetden beğendim ama internette istediğim ilçe orda yazmıyor ben kendi mağazasına gitsem orda olabilirmi ? vardır heralde ?

    • Aradığınız ürünün bulunduğu mağazalar arasında sizin istediğiniz ilçedeki mağaza yok ise ürün o mağazada yoktur. Ücretini ödeyerek ürünü satın alabilirsiniz. Sonrasında onlar 1-2 gün içerisinde ürünü diğer mağazalarından getirtebilir. Ancak ürünü direkt almak istiyorsanız bulunduğu mağazaya gitmeniz gerekiyor.

  • Abi ben ekran kartı ya da işlemci internetden beğendim ama internette istediğim ilçe orda yazmıyor ben kendi mağazasına gitsem orda olabilirmi ? vardır heralde ?S

  • işlemci intel core i5-3210M CPU 2.50GHz
    ram:4,00 gb
    sistem türü 64 bit işletim sistemi, x64 tabanlı işlemci
    ekran kartı galiba NVIDIA GeForce 610M

  • işlemci: AMD(athlon)II x2 250 proccesor 300 ghz
    RAM: 400(boş 3.25)
    32 bit işlemci abi cs:go
    yukledim oyuna giriyor ama oyun tam başlarken oyundan atıyor sebebi nedir cevabını bekliyorum

  • sistemim cs:go yu kaldırırmı kasar mı kasmazmı bi söyleyin: işlemci: Intel(R) Core(TM) i5-3210M CPU @ 2.50GHz 2.50GHz RAM: 4,00 GB Sistem Türü:64 bit İşletim Sistemi, x64 tabanlı işlemci Ekran Kartı galiba NVIDIA GeForce 610M

  • hocam 1 gb ekran kartı amd radeon 3600… işlemci intel core 2 quad 6600… 4 gb ram kaldırırmı

    • Kaldırır ancak düşük fps değerleri alırsınız. Kasma ve donma yaşarsınız.

Yorumunuzu Buraya Yazabilirsiniz

Advertisement