Instagram, Keşfet Sayfasına Alışveriş Sekmesi Ekledi!

Facebook bugünler de bağımsız bir e-ticaret platformunun duyurusunu yapmadan önce Instagram'a, e-ticaret özelliği getiriyor. Şirket, bugün, Keşfet kısmının alışveriş sekmesi ekleyeceğini ve çeşitli satıcılardan özel alışveriş yapılabileceğini belirtti. Lansmanın bir parçası olarak Instagram, satıcıların ilk kez geçici hikayelerine çıkartmalarını sağlayarak, alıcıların ürünlere ait özet akışlarından alışveriş yapmasına olanak tanıyacak.

Son dönemde hem Facebook reklamcılığı hem de ünlü veya takipçisi yüksek sayfaların yaptığını sponsorlu reklamlar   giderek daha popüler bir reklam aracı olarak kullanılıyor.. Şirket, bugün, alışveriş etiketlerini açığa çıkarmak için ayda 90 milyon kişinin yayınladıklarını söyledi. En son açıklanan rakamlara göre 25 milyondan fazla işletmenin zaten Instagram hesapları var ve bunların 2 milyonunun Facebook ile reklamını yapıyor .

Instagram, ilk olarak Kasım 2016'da bir alışveriş özelliğini test etmeye başladı ve geçen yılın Mart ayında daha yaygın bir şekilde yayına girdi . Instagram Haziran ayında shoppable Hikayeleri test etmeye başladı.

İlgili Etiketler