Instagram, Ürünler İndirimleri için Uygulama içi Anımsatıcıları Test Ediyor!

Instagram yakında markaların, ürün indirimleri ile ilgili hatırlatma bildirimleri ayarlamalarına izin verebilir. Şirket bugün Adidas, Highsnobiety, Chinatown Market, Revolve ve Huda Beauty dahil olmak üzere Amerika Birleşik Devletleri'nde yaklaşık 20 marka ile bu özellik hakkında ortaklık yaptığını açıkladı.

Bu yeni etiket, markaları ve yaratıcıları daha belirgin ve Instagram'ın uygulama için alışveriş özelliğini başlatmasına rağmen, hatırlatıcı bir kullanıcı için benzer şekilde çalışmakta. Hatırlatma, ürün fiyatı düşmeden önceki gün ve fırlamadan on beş dakika önce gönderilecek. Bu sadece bir test olmasına rağmen, sanatçıların ve markaların sınırlı sayıda mal satışı yapmak için platformu kullandıkları göz önüne alındığında Instagram'ın keşfedilmesi mantıklı bir hale geliyor. Şimdi insanlar hatırlamak için kendi alarmlarını ayarlamak zorunda kalacak.

Instagram, son olarak ürün çabalarının büyük bir kısmını etkili bir alışveriş platformu oluşturmaya odaklamış durumda. Instagram Shopping'in ürün müdürü Layla Amjadi, şirketin herkes için “kişiselleştirilmiş bir alışveriş merkezi” oluşturmak istediklerini söyledi. Kullanıcıların uygulama içinden kolayca ürün satın alabilmeleri için uygulama içi ödemeler de dahil olmak üzere alışveriş deneyimini tamamlamak için giyim ürünleri için alışveriş etiketlerini içeren çeşitli ürün özellikleri oluşturmuştur.