Netflix‘in ortak CEO’su Ted Sarandos, bugün Cannes Lions reklam festivalinde verdiği bir demeçte Netflix’in reklamsız planına 9,99 Dolar başlangıç fiyatı ödemek istemeyen müşterilere ulaşmak için daha uygun fiyatlı ve reklam destekli bir plan sunmayı planladıklarını doğruladı.
Bu yeni Abonelik Plan, Netflix’in çok pahalı olduğunu düşünen ve reklamları umursamayan kişilere yönelik olacak ve reklam dışında bir farklılığa sahip olmayacak. Sarandos verdiği demeçte; “‘Netflix benim için çok pahalı ve reklam olup olmamasını umursamıyorum’ diyen büyük bir müşteri segmentini masadan kaldırmıştık ve bildiğiniz üzere şu anda Netflix’te reklam sunmuyoruz fakat daha düşük fiyat istiyorum ve reklam umrumda değil diyen kişiler için reklamlı planımızı sunacağız” dedi.
Henüz ne zaman sunulacağı belli değil
Şirket şu anda hali hazırda reklam satış ortakları ile görüşme sağlıyor ve Sarandos, reklam destekli katmanın ne zaman çıkacağına dair ayrıntı vermezken çalışanlarına şirket içerisinde 2022 yılının sonundan önce bir lansman hedeflediklerini söyledi.