TurkNet İnternet Deneyimimiz ve Sorunlar

TurkNet internet için geçtiğimiz ay başvuru yaparak firmadan internetimizi bağlamaları için gerekli evrakları gönderdik ve ödememizi gerçekleştirdik. Sonrasında internetimizin bağlanması için 4-5 gün civarı bekleyerek yeni ofisimizden çalışamadık. Bu her operatörde oluyor malum. Ancak işin derinlerinde bakın neler varmış.

TurkNet Müşteri Hizmetlerine Ne Oldu ?

Öncelik olarak TurkNet'in verdiği upload sözünü tutmadığının altını çizerek başlamak istiyorum. İlk bağlatacağımız zaman müşteri hizmetleri ile görüşürken bize 4 Mbps upload vereceklerini belirterek 'sözünü alıp' interneti öyle bağlattık. Zira Twitch yayınları için bu upload hızı bize yetecekti. Download hızımızın ise 32 Mbps civarında olacağı belirtilmişti. Ancak upload hızı konusunda sözlerini tutmadıkları gibi, 0.68 Mbps hız ile idare etmek durumunda kaldık.

Hatırlarsanız bir ay önce burada sizlere TurkNet alt yapısına geçtiğimizin haberini vermiş ve pek çok arkadaşımız da bizle birlikte aynı gün geçiş yapmıştı. Upload hızımız söz verdikleri gibi olmayınca, Twitch yayınlarımıza da başlayamadığımız gibi, işlerimiz yarım kaldı.

Sonrasında TurkNet müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirmek istedik. Ancak bir de ne görelim ? Müşteri hizmetleri kapanmış ve yerine otomatik cevap gelmiş. Hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine bağlanamadığınız gibi, arıza kaydı oluşturduğunuzda ise size sadece "hattınızda bir sorun görülmedi. Bağlantılarınızı kontrol edin." şeklinde otomatik cevaplar gönderildi sürekli.

Ardından mail üzerinden musterihizmetleri@turk.net adresine aşağıdaki maili ilettik. Ardından bizlere şu mesajı otomatik olarak dönüş yaptılar;

(Okumak için görselin üzerine tıklayabilirsiniz.)

Şimdi Ne Olacak ?

Açık konuşacağım hocalar; tecrübelerimi sizlere aktaracağımı belirtmiştim. Download sözlerini tuttular fakat işimizi yapamadığımız için Upload sözlerini tutmadıkları gibi Twitch yayınlarımız da eksik kaldı. Hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine ulaşamadığımız için ve bize sürekli otomatik dönüş yaptıkları için (takmadıkları için) alt yapımızı değiştirmeyi düşünüyoruz.

Bu ay gönderdikleri faturayı ödemeden, taahhütsüz interneti sonlandırarak farklı bir internet alt yapısına geçiş yapacağız. Açıkçası bu şekilde mağdur edilerek 'otomatik yanıt sistemine geçtik, oradan sorunlarınızı çözebilirsiniz.' demek bize kestirip atmaktan başka bir şey gelmiyor. Zira insanlar bu tip sorunlarda karşısında onu 'kale alacak' bir kişi arıyor. Ne yazık ki güzel başladığımız bu internet serüvenini kısa süreli olarak sonlandırmayı planlıyoruz.

Verdikleri sözü de geçtik, ayrı bir upload satın almak istediğimizi de dile getirdik. Açıkçası ücreti ne ise verecektik. Fakat bu tür tutumlarını TurkNet firmasına yakıştıramadık..

İlgili Etiketler