Pazartesi, Nisan 22, 2024

Facebook, Uygulama içi Satış Yapmayı Kolaylaştırıyor

Paylaş

silkroad gaminggentr

Instagram ve WhatsApp’ın sahibi olan sosyal medya devi Facebook dün yaptığı bir duyuruda, uygulamalar içinde alışveriş yapmanın yeni yollarıyla birlikte işletmelerin reklamlar aracılığıyla alışveriş deneyimini kişiselleştirmenin yeni araçlarını da tanıttı.

Facebook, Instagram’da başlayıp Facebook’a kayan Mağaza deneyimini dünyanın en çok tercih edilen çevrim içi mesajlaşma uygulaması WhatsApp’a taşıyor. Belirli ülkelerdeki işletmeler, Mağazalarını WhatsApp üzerinden sergileyebilecekler. Amerika Birleşik Devletleri’nde Facebook, işletmelerin Mağaza ürünlerini Marketplace’e taşımasına izin verecek. Facebook, Instagram Mağazalarındaki ürünlere yönelik derecelendirmeleri ve incelemeleri genişletiyor ve kullanıcıların topluluktan fotoğraf ve videoları görmelerine olanak tanıyor.

  • Instagram’daki görsel arama, insanların beğendikleri bir elbisenin resmine dokunarak çiçek desenli elbiseler gibi benzer ürünleri bulmalarına yardımcı oluyor. Gelecekte, insanların görsel bir arama başlatmak için kameralarından fotoğraf çekmeleri mümkün olacak.
  • Alışveriş yapanların satın almadan önce bir ürünün uygunluğu hakkında daha iyi bir fikir edinmelerine yardımcı olmak için, Modiface ve Perfect Corp ile yeni API entegrasyonları aracılığıyla markaların Mağazalarda AR deneme deneyimleri oluşturması daha kolay hale gelecek. Markaların, ilgi alanlarına göre alakalı ürünleri otomatik olarak insanlara gösterecek reklamlara AR ürün katalogları da dahil olacak.
Zeliha Yılmaz
Zeliha Yılmaz
Teknoloji dünyasının içerisinde kaybolmuş, Radyo Televizyon bölümü mezunu yazmaya sevdalı bir girişimci.

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler