Koronavirüs tüm dünyayı etkisine altına aldı ve almaya da hızlı bir biçimde devam ediyor. Eninde sonunda bizi de bulan Koronavirüs, ülkemizde hayatı çok büyük bir biçimde etkiledi. Sosyal yaşam belirli bir süreliğine durdu ve ülkemizde ki bir çok şirket/firma/start-up evden çalışma iş modeline geçiş yaptı.
Tüm yaşamı etkileyen koronavirüs her ne kadar Çin’de kontrol altına alınsada, sosyal medya da virüs hakkında her türlü paylaşımlar yapılıyor. Yanlış bilgiden tutun halkı endişeye sürükleyecek her türlü paylaşım mevcut. Koronavirüsten kendimizi izole etmek için evde kaldığımız bu günlerde insanın canı oldukça sıkılıyor. Bir grafik tasarımcı ise can sıkıntısından ve koronavirüsten ilham alarak bazı markaların logosunu koronavirüse karşı revize etmiş. Eğer markalar koronavirüs durumundan ilham alarak çarpıcı ve sosyal mesaj veren bir logo tasarlasaydı ne tür bir şey ortaya çıkardı?
MasterCard firmasına yapılan revize yeni logo aslında üstüne basa basa sürekli bahsettiğimiz bir konuya damga vuruyor ve bu zorlu süreçlerde birbirimizden uzak durmamız gerektiğini çok iyi anlatıyor. Benim aralarında en çok güldüğüm marka ise Corona Cerveza bira markasına yapılan logo. “Need new name” yani yeni bir isme ihtiyacımız var. Corona virüsünden dolayı sıkça dalga konusu olan firmaya satış konusunda başarılar diliyorum.