Cuma, Mart 29, 2024

Nvidia DLSS, Reflex ve Ray Tracing için Oyun Desteğini Genişletiyor

Paylaş

silkroad gaminggentr

COMPUTEX 2022 kapsamında yeni duyurular gerçekleştiren Nvidia, oyunculara güzel sürprizlerini açıkladı. Firma başarısı kanıtlanmış olan Reflex, Ray Tracing ve DLSS teknolojileri için yeni oyun desteklerini duyurdu.

Özellikle DLSS desteğine sahip olan oyunların sayısının artması, oyuncuları da bir hayli memnun edecek diye düşünüyoruz. Peki hangi oyunlar için nasıl müjdeler verildi? Gelin bakalım.

DLSS, Reflex ve Ray Tracing Desteği Alan Oyunlar

Bir dizi oyun için güzel haberler var. Bu nedenle hangi oyuna ne geldiği konusunda madde madde paylaşım yapacağız.

Nvidia DLSS, Reflex ve Ray Tracing

Icarus: Nvidia Reflex desteğinin geldiği açıklandı. Haziran ayında oyuna Reflex eklenmiş olacak.

Hitman 3: Kapsamlı Ray Tracing desteği ve DLSS desteği geldi. DLSS ile oyunda 4K’da kare hızları 2 kata kadar artış gösteriyor.

F1 22: Oyun kapsamlı Ray Tracing desteği ve DLSS desteğiyle beraber 1 Temmuz tarihinde çıkış yapacak.

Loopmancer: Yaz aylarında piyasaya çıkacak olan yapım Ray Tracing yansımalarını destekleyecek ve DLSS desteği de alacak. DLSS ve Ray Tracing etkinken 4K’da performansın 2 katına çıkacağı söylendi.

Deep Rock Galactic: Nvidia DLSS ile %60’a kadar daha fazla performans veren yapım, Nvidia DLAA ve DLSS ile güncellendi.

Leap: Oyun 1 Haziran tarihinde çıkacak ve DLSS desteğiyle beraber gelecek. DLSS ile oyunda 2 kat daha iyi performans sağlanıyor.

Warstride Challenges: Nvidia Reflex ve DLSS desteği geldi. Her iki teknoloji de açıldığı zaman performans 4K’da 2 kart artıyor ve sistemin geçikmesi de %53 oranında azaltılıyor.

Turbo Sloths: Yaz aylarında gelecek olan oyun kapsamlı Ray Tracing desteği ve DLSS desteğiyle beraber gelecek. Performans yine iki katına kadar artacak.

Ghost: DLSS desteği geldi. %70’a kadar performans artışı sunuluyor.

Propnight: DLSS desteği geldi. 4K performansı %85 oranında artış sağladı.

Raji An Ancient Epic: Kapsamlı olarak Ray Tracing destekleniyor ve DLSS desteği de ekleniyor.

My Time At Sandrock: Nvidia Reflex desteği aldı. Gecikme %34 oranında düşürülüyor.

Vampire The Masquerade Swansong: DLSS desteğiyle beraber 2 katına kadar performans farkı yaratıyor.

Hydroneer: Nvidia DLSS desteğiyle beraber performans 50 oranında artış gösteriyor.

Soda Crisis: Nvidia Reflex desteği alıyor. %23 gecikme iyileştirmesi de oyuna gelmiş oluyor.

Kaçırmayın: Yeni Game Ready Sürücüsü Geldi

Nvidia’nın son teknolojileri DLSS, Reflex ve Ray Tracing için desteği genişleyen yapımlar bu şekilde. Görünen o ki firma bu listeleri uzatmaya devam edecek. Daha fazla oyunda bu teknolojilerin desteklenmesini bekliyoruz.

Oğulcan Özsezgi
Oğulcan Özsezgi
Yeni teknolojileri incelemeyi seven, bilgisayar aşığı, boş zamanlarında 3D modelleme ile uğraşan bir yandan da aktif olarak editörlük yapan bir genç. :)

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler