Cuma, Kasım 29, 2024

Pinterest’te Para Kazanma Dönemi Başlıyor!

Sosyal medya platformlarından Pinterest, influencer pazarının peşinden gidiyor. Platform, içerik oluşturucuların site içerisinde her yönden ürün tanıtarak para kazanmalarını sağlamak için ilk araç setini bugün duyurdu.

Platform, bağlı kuruluş bağlantıları için destek ekleyerek içerik oluşturucuların yürüttükleri satın alma işlemlerinden pay almalarını sağlıyor. Ayrıca, daha fazla yerden satışları artırmak için hikaye benzeri Fikir Pinlerine ürün etiketlemesi ekliyor ve Fikir Pinleri içindeki sponsorlukları desteklemek için yeni bir “ücretli ortaklıklar” etiketi ekliyor. Güncellemeler, platformun BIPOC yaratıcıları için 500.000 dolarlık bir fon başlatmasından birkaç ay sonra geldi.

İşletmeler, insanların bir ürünü bulup satın almasına olanak tanıyan Pinterest’e zaten “Ürün Pinleri” yükleyebiliyorlar. İçerik oluşturucular artık bu mevcut ürün pinlerine göz atabilecek ve onları Fikir Pinlerine entegre edebilecek, böylece ürünle içerik oluşturacak ve onları takip eden potansiyel müşterilere ürünü tanıtmış olacaklar. İçerik oluşturucular ayrıca bu etiketlere kendi satış ortağı bağlantılarını ekleyerek satılan herhangi bir üründen para kazanabilecekler.

BENZER:  WhatsApp’ın iOS Versiyonuna Yeni Bir Gizlilik Özelliği Geliyor

Kullanılabilirlik değişebilir, ancak Fikir Pinleri içindeki ürün etiketleme aracı, önümüzdeki aylarda uluslararası içerik oluşturuculara erişimle birlikte Amerika Birleşik Devletleri ve İngiltere’deki tüm işletme hesapları için kullanıma sunulacak. Ücretli ortaklıklar aracı, diğer 16 ülkenin yanı sıra ABD, İngiltere ve Kanada’daki belirli içerik oluşturucular için kullanımda.

Idea Pin Product Tagging Branded Image.0 - PC Hocası
Pinterest'te Para Kazanma Dönemi Başlıyor! - PC Hocası

Buradaki büyük fikir, Pinterest’in, platformundaki insanların hali hazırda tanıtımını yaptıkları ürünleri satmalarını ve kullanıcıların, gördükleri çeşitli Pinterest proje fikirlerini ortaya çıkarmak için ihtiyaç duydukları malzemeleri daha kolay satın almalarını kolaylaştırmayı hedefliyor. Diğer platformlar da uygulama içi alışverişten yararlandı. Muhtemelen en büyük örnek olan Instagram, uygulamasında eksiksiz bir alışveriş sekmesi oluşturdu, ürün etiketlemeye izin verdi ve markaların ve içerik oluşturucuların ortak işler yapmasını kolaylaştırdı.

silkroadgaminggentr

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Benzer Haberler

Nasıl Yapılır?

Diğer Haberler