YouTube’un televizyon uygulamasındaki Ana Sayfa, web sürümünü kullanan kişilere aşina olacak bir biçimde büyük bir kesintiye sahip olmak üzere ana sayfanın üst kısmına devasa bir reklam alanı ile kaplandı.
Bu bahsi geçen reklam alanı YouTube Masthead olarak adlandırılıyor ve bir asal reklam yuvası olarak kabul görülüyor. Bir Google basın bülteninde yer alan bilgilere göre, YouTube’un normal masaüstü sitesindeki masthead kutusu gibi, televizyon uyulamasındaki reklamlar tüm uyumlu cihazlarda birkaç saniye sonra izleyiciler için otomatik olarak oynatılacak.
YouTube TV kullanıcıları, normal televizyon kitlesinden daha fazla reklam izleyecek!
YouTube TV platformu, Google beyciğime göre reklamverenler için oldukça önemli bir platformdur. Uygulumanın günlük izleme süresi kişi bazında 250 milyon saat. Ayrıca Google, insanların televizyon uygulaması üzerinden gördüğü reklamların, normal televizyonda gösterilen süreden biraz fazla olduğunu belirtiyor. Masthead reklam güncellemesinin beta sürümü bugün başlayacak.