Amerika Birleşik Devletleri merkezli yazılım ve teknoloji devlerinden Apple, geçtiğimiz günlerde uygulama geliştiricilerinin hoşuna gidebilecek yeni bir hizmetini faaliyete geçirdi. App Store Reklamları sayesinde uygulama geliştiricileri, ücret karşılığında uygulamalarının App Store tarafında öne çıkmasını sağlayabilecek ve daha çok kişiye erişebilecekler.
Apple şimdiye kadar uygulama geliştiricilerine App Store genelinde iki farklı reklam seçeneği sunuyordu; arama sekmesi ve arama sonuçlarında gözükebilme. Şirkete göre her iki reklam yerleşimi de geliştiriciler için potansiyel kullanıcılara ulaşma konusunda muazzam bir başarı elde etti.
Şirketin App Store genelindeki reklam fırsatlarını genişletmesi, şirketin App Store uygulama mağazasının uygulama geliştiricilerinin işlerinin büyütebilecekleri en iyi yer olarak sürdürme planlarının bir parçası.
Uygulamalar artık doğrudan ön plana çıkabilecek ve reklam ibaresi alacak.

Apple Arama Ağı Reklamları, her ölçekten geliştiriciye işlerini büyütmeleri için fırsatlar sunar. Diğer reklam tekliflerimiz gibi, bu yeni reklam yerleşimleri de aynı temel üzerine inşa edilmiştir; yalnızca uygulamaların onaylı App Store ürün sayfalarından içerik içerecek ve aynı katı gizlilik standartlarına bağlı kalacaktır.
Apple
Yeni reklam modellerinden bir tanesi uygulama mağazasının Bugün sayfasında ön plana çıkmayı sağlarken bir diğeri ise benzer uygulamaların “You Might Also Like (Bunu da beğenebilirsin)” bölümünde uygulamaların ön plana çıkmasını sağlayacak. Ayrıca reklamlar ayrı bir kutucuk stiline ve Reklam (Ad) ibaresine sahip olacak.