Sosyal medya dünyasına “Sesli sohbet odaları” yaklaşımıyla fark yaratan mobil uygulama Clubhouse, piyasaya sürüleli yaklaşık bir yıldan daha uzun bir süre oldu ve nihayet bugün platforma davetiye zorunluluğu ile kayıt olmayı ortadan kaldırdı. Yakın zamanda Backchannel adında kişilerin kendi aralarında mesajlaşmasını sağlayan şirket aynı zamanda logosunda da bir takım değişikliliğe gitti.
Clubhouse, geçtiğimiz sene ilk etapta iOS mobil platformu için piyasaya sürüldü ve büyük bir büyüme elde ettiler. Bu konsept Twitter’dan LinkedIn’e kadar bir çok sosyal medya platformu tarafından kendilerine uyarlandı ve Clubhouse sosyal medya ortamında bir akımın öncüsü, fikir babası haline geldi.
Ayrıca Clubhouse, geçtiğimiz aylarda büyük bir tabuyu yıkarak Android platformuna da geldi. Bu platform genişlemesinin ardından şirket davetiye zorunluluğunu kaldırdı.