Pazar, Nisan 20, 2025

Twitter CEO’su Jack Dorsey, Facebook’un Yenilenen Logosu ile Dalga Geçti

Facebook’un yeni kurumsal logosu, bir anlamda, hem basit hem de aşırı kurumsal görünen sönük bir yazı tipiyle dalga geçerek internette bolca dalga konusuna neden oluyor. En son yapılan dalga konusu paylaşımı, sönük tasarıma alay edici bir tweet atan Twitter CEO’su Jack Dorsey’den geliyor.

Dorsey’in paylaştığı tweet, Facebook’un ‘yeniden markalaşması’ ve Facebook’un yalnızca metin logosunu kullanma şekli ile dalga geçiyor. Bir duyuruya göre, Facebook sahip olduğu WhatsApp ve Instagram gibi çeşitli hizmetlere yenilenen logosunu ilgili sayfaların alt bölümüne “Facebook’tan (from Facebook)” etiketi ekleyerek kullanıcılara sürekli olarak kurumsal anlamda tek bir şirkete bağlı olunduğunu hatırlatacak.

Dorsey’in dalga geçtiği tweet;

Tabii ki, logo mevzusu Facebook ve Twitter’ın son zamanlarda tartışma yapabilmek için öne attığı tek bahane değil. Dorsey, Facebook’un CEO’su Mark Zuckerberg ve şirketini geçen hafta bloke ederek, Twitter’ın içerisinde yer alan tüm paralı Facebook reklamlarını askıya alacağını duyurdu. Birçoğunun, Facebook’un tartışmalı siyasetçilerin herhangi bir gerçeği kontrol etmeden siyasi reklamlarda özgürce yalan söylemesine izin verme politikasına bir cevap olarak gördüğü bir hareketti.

BENZER:  Meta Reklamlarında “Hariç Tutma” Özelliği Kaldırılıyor!

Buna kıyasla, Facebook’un yeni logosu ile alay etmek pek de ciddi bir şey değil, ancak iki sosyal medya devi arasındaki mücadelenin 2019 yılında hala hayatta olması iyi olduğunun açık bir işareti.

silkroadgaminggentr

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Benzer Haberler

Nasıl Yapılır?

Diğer Haberler