Çarşamba, Nisan 24, 2024

Bir Devrim Yaşanıyor: Facebook Logosunda Dev Değişikliğe Gitti

Paylaş

silkroad gaminggentr

Yeni logo, Facebook’un ana şirketini temsil ediyor; Facebook bugün Facebook, Instagram, WhatsApp ve daha fazlasının sahibi olan ana şirketi temsil edecek yeni bir logo ortaya koydu. Yeni sadece “FACEBOOK” diyor ancak bir kredi kartına iyi uyacak gibi görünen gerçekten mülayim ve genel bir yazı tipinde.

Yenilenen logo platformlara göre renk sahibi oluyor örneğin Facebook için Mavi, Instagram için Instagram Pembesi ve WhatsApp için yeşil renge dönüşüyor. Logo Facebook ürünleri ve pazarlama malzemeleri içinde “önümüzdeki haftalarda” kullanmak için hazırlandı. Birkaç aydır Facebook’un diğer bazı uygulamalarına “Facebook’tan” ekleyeceğini biliyorduk ve geleneksel bloklu mavi Facebook kelime işareti yerine bu logoyu göreceğimiz ortaya çıktı.

IG Product ScreenFacebook kuruluşundan itibaren 15 yıldır her zaman bir bütün olarak şirketi temsil etmek için kendi sosyal ağ kelime işareti kullanmıştır. Facebook şimdi çok daha geniş bir ana marka olarak, ve şirket görünüşe göre yeni logo hazırladı.

Şirket yeni logoda özel bir tipografinin olduğunu bunlara ek olarak “şirket ve uygulama arasında görsel bir ayrım” yaratmak amacı ile “netlik için tasarlandı” dedi.

facebook wordmarkFacebook, “Facebook’tan” dahil etme amacının, insanların uygulamalarının “paylaşılan altyapıya” sahip olduğunu ve aynı ekiplerin çoğuna güvendiğini bilmesini sağlamak olduğunu söylüyor. Facebook’un pazarlama müdürü Antonio Lucio, “İnsanlar hangi şirketlerin kullandıkları ürünleri ürettiğini bilmeli.” diyor.

Zeliha Yılmaz
Zeliha Yılmaz
Teknoloji dünyasının içerisinde kaybolmuş, Radyo Televizyon bölümü mezunu yazmaya sevdalı bir girişimci.

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler