League of Legends oyununun yeni hile karşıtı sistemi sayesinde hile yapanların işleri biraz daha zorlaştı. Çekirdek hile karşıtı geliştirmesi, geliştirici Riot tarafından “sizi hilecilerden, ekibimizi Reddit’ten ve hilecileri kendilerinden korumak” şeklinde nitelendirildi.
Hile tespiti için daha derine inmek
Riot bu haberi mühendis Phil Koskinas‘ın geliştirme blogunda açıkladı. Riot‘un mevcut hile karşıtı önlemleri, kullanıcıların sistemlerine hile yapanlardan daha kısıtlı erişime sahiptir.
Bu, hile karşıtı sistemleri, hileler orada olduklarında bile, çoğu zaman tespit edilemediği anlamına geliyor. Hile önleme sisteminin (cihazınızın çekirdeğine) daha fazla erişmesine izin vererek, daha fazla hile yazılımı algılayabilmektedir.
Koskinas şöyle açıklıyor: “Hileler oyunun ayrıcalık seviyesinden daha yüksek bir ayrıcalık seviyesinde çalışıyor. Bunu olayı bir restorana benzetmemiz gerekirse: Baş aşçıya sebzelerin organik bir çiftlikten gelip gelmediğini sorduğumuzda, restorandaki rastgele bir adamın, restoran yönetimini devraldığını söyleyerek, size cevap vermesi gibidir.”
Yeni Clash modu da yakında piyasaya sürülecek ve arkadaşlarınızla takım olarak oynamanın yeni yollarını getirecek. Ayrıntılar hala belirsiz, ancak, 2020 League of Legends yama programına göre 20 Şubat’ta devreye girmesi gerek. Clash‘tan sadece birkaç gün önce, belki de çok yakında Riot‘tan daha fazlasını duyacağız.
Riot, yeni çekirdek sürücü yönteminin diğer hile önleme sistemlerinde zaten kullanıldığını ve önümüzdeki zamanlarda her Riot oyununda kullanılacağını söylüyor. Değişiklikler ve yeni sistem hakkında daha fazla bilgiyi geliştirici blogunda okuyabilirsiniz.