Bir çok bilgisayar kullanıcısı satın almış olduğu üründe gerek garanti süresinde gerekse garanti bittikten sonra problem yaşayabiliyor. Bu konu ile ilgili bizlere çok soru geldiği için sizlere Asus Yetkili Servis ürünleri ve ekipmanlarında bir problem yaşadığınızda ulaşabileceğiniz adresleri listelemek istedik.
Asus Yetkili Servis
Satın aldığınız üründe bir arıza olduğunda genelde tamir ettirmek için satın aldığınız yere müracaat ederiz. Ancak garantisi biten bir ürünü satın aldığınız yeri araya sokmadan da sürecin daha hızlı olması için direkt olarak yetkili servise gönderebilirsiniz. Ülkemizde bilgisayar piyasasında oldukça yüksek satış rakamları elde eden Asus ile ilgili resmi sitesinde belirtilen servis noktlarını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Asus Müşteri Hizmetleri Numarası
Hizmet Saatleri : 09:00-18:00
Telefon
0850 522 2787 (ASUS)
Çalışma Saatleri
P.tesi-Cuma, 09:00-18:00
Servis Aramadan Önce Yapılacak İşlemler
Ürününüzü servise göndermeden önce elinizde hazır olması gereken bazı bilgiler vardır. Cağrı merkezini aradığınızda aşağıda belirtilen bilgilerin elinizde olması süreci hızlandıracaktır. Ayrıca Yetkili servise göndermeden önce cihazınızdaki bilgileri yedeklemeniz gerekmektedir.
1. Model Adı
2. Ürün Seri No.
3. Ürün (Operatörün yönlendirmeleriyle çözüme hızlıca ulaşabilirsiniz)
**Cihazınızın tamir işlemlerini hızlandırmak için aşağıdaki bilgileri hazır bulundurunuz:
1. Fatura (garanti kontrolü için gereklidir)
2. Model Adı
3. Ürün Seri No.
4. Detaylı arıza tanımı
5. Arızalı ürün