Cuma, Nisan 19, 2024

‘Wish.com’ Türkiye’ye Entegre Oldu

Paylaş

silkroad gaminggentr

Dünyanın en çok indirilen mobil e-ticaret uygulaması olan Wish.com, Türkiye’nin önemli e-ticaret altyapı sağlayıcısı T-Soft’un kardeş markası olan ConnectProf ile entegre hale geldi. Wish.com, sadece ConnectProf ile yapmış oldukları iş birliğiyle tek bir entegrasyon sayesinde firmalara satış yapmak istediği her ülke ve bölge için yeni bir hesap oluşturmaya gerek duyulmadan 100’den fazla ülke üzerinde satış yapma imkanına kavuşuyor.

Wish 1

Firmalara düşen sadece ücretsiz kaydolmak

Dünya çapında aylık 100 milyondan fazla aktif kullanıcısı ve günde 1,8 milyon ürün satışı Wish firmalara kazançlı bir alışveriş vaadediyor. Wish.com’da ürünlerini satmak isteyen firmaların yapması gereken tek şey ise Wish’e ücretsiz bir şekilde kaydolmaktan geçiyor.

Firmalara büyük bir küresel izleyiciye anında erişim sağlayabilen Wish firmaya özel hesap yöneticisi, kişiye özel gösterimler ve akışlar ile ürünlerin ilgili kullanıcılara sunulması, özel teslimat ve iade programları, sınır ötesi lojistik hizmetleri, hızlı gönderim ve çok hızlı ödeme, reklam ve tanıtım desteği ve ürünleri öne çıkarmak için pazarlama uygulamaları gibi fırsatlar sunuyor.

wish jpg 2 1

Wish.com’dan başlangıç kapmanyası

Cep telefonları üzerinden eğlenceli bir alışveriş deneyimi sunan Wish.com, ConnectProf üzerinden kaydolan firmalara benzersiz avantajlar da sağlayacak. Lansman süresince Wish’te satış yapmak isteyen firmalar, mağazalarının açılmasını izleyen ilk 3 ay içerisinde yapacakları satışlardan, piyasanın en düşük oranlarından birini sadece %5 komisyon ödeyecek. Firmalar sadece Wish.com’a üye olarak ürünlerini tek panelden dünyaya sunacak.

Damla Kacar

Wish algoritması ile ürünlerinizi satın alması en olası kişilere gösterebilirsiniz

Wish.com Türkiye Ülke Hesap Yöneticisi Damla Kaçar, Wish’deki satış başarısının en büyük etkeninin algoritma olduğunu belirtiyor. Şu sözlerle de ifade ediyor:

“Wish üzerinde çalışan bu özel algoritma sayesinde başarı, tüketicinin ürüne dair arama yapması üzerine kurulu değil. Ürünler kişilerin özelliklerine göre satın alma potansiyeli en yüksek olan kişilere gösteriliyor. Sadece bu algoritmaya dayalı satış başarısı, toplam satışların yüzde 70’inden fazlasını oluşturmaktadır.”

Taner Kayman 1 1

Türkiye e-ticaret pazarında yeni bir dönem mi başlıyor?

ConnectProf Satış Müdürü Taner Kayman, Wish.com ile Türkiye’de ilk iş birliği sözleşmesini imzalayan firma olmalarından duydukları memnuniyetini şu sözlerle ifade etti:

“Türkiye’nin lider e-ticaret altyapı sağlayıcısı T-Soft’u da bünyesinde bulunduran Tekrom’un entegrasyon platformu ConnectProf ile üst düzey yerki ve yabancı pazaryerlerine entegrasyon sağlıyoruz. Dünya markası Wish’in de Türkiye’de ConnectProf’u tercih etmiş olmasından dolayı çok mutluyuz ve bu iş birliğine son derece önem veriyoruz. Sadece ConnectProf aracılığıyla Wish.com’a kaydolan Türk firmalara alan açıyoruz ve müşterilerimize birçok avantaj ile çok sayıda ülkede satış yapma fırsatı sağlıyoruz. Türkiye’deki hali hazırdaki rekabetçi kur politikası da Wish.com’da hesap açan firmalara yurtdışında rekabetçi olabilmeleri için büyük fırsatlar sunuyor.”

Zeliha Yılmaz
Zeliha Yılmaz
Teknoloji dünyasının içerisinde kaybolmuş, Radyo Televizyon bölümü mezunu yazmaya sevdalı bir girişimci.

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler