Salı, Mart 19, 2024

NVIDIA Bu Yıl DLSS’i Unity’e Getiriyor

Paylaş

silkroad gaminggentr

NVIDIA’nın GTC 2021 duyurularının bir parçası olarak şirket bugün, DLSS eklentisini bu yılın sonundan önce Unity’deki High Definition Render Pipeline’da yerel olarak desteklenecek olan Unity’e getireceğini açıkladı.

Bu, NVIDIA’nın Şubat ayında Unreal Engine 4 için DLSS eklentisini piyasaya sürmesinin ardından herhangi bir oyun geliştiricisinin, doğrudan NVIDIA ile ortaklık kurmaya gerek kalmadan teknolojiden yararlanmasına kapı açıyor.

NVIDIA Bu Yil DLSSi Unitye Getiriyor 1

DLSS üç giriş alarak çalışıyor; düşük çözünürlüklü, takma adlı görüntü, geçerli kare için hareket vektörleri ve önceki karenin yüksek çözünürlüklü versiyonu. Oradan NVIDIA‘nın yapay zeka modeli hepsini daha net, yüksek çözünürlüklü bir görüntüde birleştiriyor ve buna sonradan işleme ve diğer efektler uygulanıyor. Bu noktada, ışın izleme özelliğine sahip çoğu büyük PC oyunu, performans düşüşünü azaltmak için DLSS’i destekliyor. Desteklenen oyunlarda çok iyi performans kazanımları için DLSS’i Ray Tracing olmadan da kullanabilirsiniz.

Zeliha Yılmaz
Zeliha Yılmaz
Teknoloji dünyasının içerisinde kaybolmuş, Radyo Televizyon bölümü mezunu yazmaya sevdalı bir girişimci.

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler