Cumartesi, Temmuz 27, 2024

Gigabyte Teknik Servis

Paylaş

silkroad gaminggentr

Gigabyte ekran kartı anakart ve monitör ürünleri uzun yıllardır ülkemizde ürünleri satılmaktadır. Satın aldığınız üründe teknik bir problem yaşamanız durumunda ulaşabileceğiniz yetkili servis numarası ve adresi ile ilgili olarak bu yazımızda bilgilendireceğiz.

Gigabyte Teknik Servis

Gigabyte’nin Türkiyede servis desteği mevcuttur. Arızalanan veya teknik desteğe ihtiyacınız olan ürün anakart,ekran kartı,laptop fark etmek sizin aynı servis tarafından destek verilmektedir. Gigabyte resmi sitesinde elinizdeki ürün ile ilgili olarak dilerseniz mail adresleri üzerinden destek verebileceklerini iletmekte. Servise ürünü göndermeden hızlıca destek alabiliyorsunuz.

gigabyte servis

Servise Ürün Göndermeden Yapılacaklar

Arızalanan ürününüzü servisi aramadan önce veya servisi aradıktan sonra belirli numaraları kayıt altına almanız sizin faydanıza olacaktır. Üstte bahsettiğim gibi ürün ile ilgili teknik olarak destek almak için [email protected] mail adresi üzerinden destek alınabiliyor. Gönderiniz, ilgili departmanımıza ulaştığı anda, en kısa sürede değerlendirmeye alınacak ve mümkün olan en kısa zamanda cevaplanacaktır.

Ürünü yeni aldıysanız ve bilgisayarınıza bağlantısını gerçekleştirdiğinizde cihaz algılanmıyor ise öncelikle ürünün uyumlu olup olmamasına bakmalısınız. Gigabyte resmi sitesinden satın aldığınız ekran kartını veya anakartın hangi bileşenlerle uyumlu olduğunu kontrol edebilirsiniz. Doğru bir işlemci, bellek, bios ve sürücü desteği için, anakart üzerinde, PCB’nin sol alt köşesinde yer alan ve Rev. X.X şeklinde belirtilen revizyon bilgisine dikkat ediniz.En ideal işlemci desteği için, lütfen en güncel BIOS versiyonunu yükleyiniz.

Teknik olarak bu işlemleri gerçekleştiremediğiniz durumlarda ürünü satın aldığınız firma üzerinden destek isteyebilirsiniz. Ürünün garantisinin devam etmesi veya etmemesi bu konuda bir problem çıkarmayacaktır.

İletişim

Bilgi ve Destek talepleriniz için iletişim numarası.

GIGABYTE – Teknik servis +90 212 288 52 96 hafta içi 09:00-17:30

İsmail Dikmen
İsmail Dikmen
Türkiye'nin sektörel birçok kurumsal ajans ve firmalarında dijital pazarlama, e-ticaret sorumlusu olarak çalışmaktadır/çalışmıştır. 5 yıllık sektör deneyimi bulunmaktadır.

Yorumlar

1 Yorum

  1. Peki servisi gigabyte’a şikayet etmek için ne yapmak lazım. Zira böyle servis anlayışı olmaz. 2 Yıldır kullandığım kartta her güncellemede sorun çıktı bende drievr sanıyodum. En son kapanmaya başlayında servise gönderdim sorunlu çıktı. Ama artık üretilmediği için iadeye zorluyorlar değişim için para istiyorlar. Tam bir rezalet.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler