Dijital medyada girişimcilik söz konusu olduğunda potansiyel hedef kitlelere ulaşmak oldukça önemli. Günün her anında yapay zekaya başvururken, girişimcilikte uzak kalmak olmazdı elbette. Birileri de bizim gibi düşünmüş olacak ki dijital girişimleri pratik hale getirmek üzere Godmode ortaya çıktı.
Godmode Nedir?
Godmode, 2023 yılının başında Mert Deveci tarafından, satış girişimlerini yapay zekayla iyileştirmek amacıyla kuruldu. Yüksek yatırımlarla yola çıkan Godmode, yapay zeka agent’lar ile güçlerini birleştirerek müşteri araştırmaları yapıyor. Bu analizler neticesinde detaylı listeler hazırlıyor. Kapsamlı araştırma listesinde müşterilere hitap edilmesi gereken isim ve mesaja yönelik analizler yer alıyor. Bu özellikler sayesinde Godmode, kullanıcılara zamandan kazandırmayı amaçlıyor. Aynı şekilde kısa bir sürede müşterilerle normale oranla çok daha yüksek bir bağ kurmayı hedefliyor.
Godmode üzerinde hitap etmek istediğiniz müşteri ya da kurumlara ilişkin bilgiler girebiliyorsunuz. Konum, şirket büyüklüğü, endüstri ya da iş tanımı gibi bilgiler belirtebiliyorsunuz.
Belirlediğiniz potansiyel müşteri kriterlerini hazırladıktan sonra aracın yapay zekasına bilgi aktarımı sağlayabiliyorsunuz. Bu durum, yapay zekanın hedef kitle analizi gerçekleştirerek girişimde başarı sağlayabilecek potansiyel müşterileri karşınıza çıkarabiliyor.
Oluşturmuş olduğunuz müşteri listelerini sıraladıktan sonra sistem, yapay zeka desteğiyle kampanya ya da gönderi taslağı hazırlamanıza olanak sunuyor. Bu yöntemler sayesinde girişimlerinizin başarıya ulaşabileceği iş tanımları, hedef kitleleri ve ulaşabileceğiniz çalışma kriterlerini doğru şekilde analiz edebiliyorsunuz.
Godmode İşimizi Kolaylaştırıyor mu?
Mert Deveci, sistemin yapay zeka desteği sayesinde satış ekiplerinin yerine potansiyel müşteriler için bir analiz yaptığını belirtiyor. Bunun neticesinde detaylı müşteri listeleri hazırlıyor ve ideal mesajlarla doğru kişilere ulaşmanızı sağlıyor. Aktifleştirildiği Nisan ayından itibaren 100’den fazla müşteri kitlesine ulaşan sistem, 100 bini aşan potansiyel müşteri listelemesi gerçekleştirdi.
Tüm bu yöntemler, girişimlerin satış sürecini hazırlarken hem müşteri hem satıcıya zaman kazandırıyor. Ayrıca yapay zeka desteği sayesinde girişimleri teknolojiye uyumlu ve pratik bir hale getiriyor. Sistem Linkedin, Gmail, Outlook ve Slack gibi araçlarla entegrasyonlu olarak çalışıyor. Bu sayede kullanıcılar için daha pratik bir deneyim vadediyor.
Yapay zekanın yeni adımı girişimcilik konusu üzerine geldi. Bu sistem, sağladığı deneyim sayesinde satıcı ve müşterileri bir araya getirecek pratik bir pazar ortamı sunuyor. Kullanıcılara pratik bir deneyim vadeden sistemin başarılı sonuçlarını merakla bekliyor, yapay zeka gelişimlerini izlemeye devam ediyoruz.