Arama devi Google’da sorgu yaparken göz attığımız sitelerin güvenilir olmasına ekstra dikkat ederiz. Özellikle e-ticaret sitelerinin sağladığı güvenilirlik, marka için pazarda güçlenebilmek adına en önemli şey olabilir. Platform da marka ve işletmelerin hedef kitlesiyle bağını güçlendirmek adına etkili bir adım atmaya hazırlanıyor. Google’a mavi tikler geliyor! Gelin, birlikte göz atalım.
Google İşletmeler için Mavi Tik
Instagram, X gibi dijital medya platformlarında mavi tik, güven sağlamak için olmazsa olmazlardan biri haline geldi. Aynı şekilde hesabın doğrulanmış ve gerçek bir kurum-kişiyi temsil ettiğini de gösteriyor. Arama motoru da bu adımı atmak için geç kalmadı elbette.
Google, şu sıralar yalnızca e-ticaret sitelerine özel olarak mavi tik onay işaretini test ediyor. Bu doğrulama, müşterilerin işletmeler hakkında kısa sürede bilgi sahibi olarak güven bağı kurmasına yardımcı oluyor.
Şu anlık sınırlı bir kapsamda ilerleyen mavi tik testi, bazı işletme web siteleri için görünür hale geldi. Arama motoru da özellikle test aşamasında olan bu doğrulama sürecinin yanıltıcı olmaması için kullanıcılarını uyardı.
İşletmeler için Mavi Tik’in Faydaları Ne Olacak?
Mavi tik doğrulaması, işletmelerin doğru ve dürüstlük politikası için harika bir test aşamasını sunuyor. Bu uygulamanın elbette işletmelere sağlamış olduğu pek çok avantaj mevcut.
- İşletme ve müşteri arasındaki güveni sağlar.
- Kullanıcıların daha güvenilir ve basit şekilde alışveriş yapabilmesine yardımcı olur.
- Organik arama sıralamalarında güvenilir işletmelerin üst sıraya çıkmasını sağlar.
- Arama motoru ve işletmeler arasındaki bağı güçlendirir.
Şu anlık test aşamasında olan mavi tik uygulamasının e-ticaret alanında kullanıcı ve markalara mükemmel katkılar sunacağını düşünüyoruz. Test aşaması bittikten sonra gelişimleri hep birlikte göreceğiz!