Cuma, Mart 29, 2024

TurkNet İnternet Deneyimimiz ve Sorunlar

Paylaş

silkroad gaminggentr

TurkNet internet için geçtiğimiz ay başvuru yaparak firmadan internetimizi bağlamaları için gerekli evrakları gönderdik ve ödememizi gerçekleştirdik. Sonrasında internetimizin bağlanması için 4-5 gün civarı bekleyerek yeni ofisimizden çalışamadık. Bu her operatörde oluyor malum. Ancak işin derinlerinde bakın neler varmış.

TurkNet Müşteri Hizmetlerine Ne Oldu ?

Öncelik olarak TurkNet‘in verdiği upload sözünü tutmadığının altını çizerek başlamak istiyorum. İlk bağlatacağımız zaman müşteri hizmetleri ile görüşürken bize 4 Mbps upload vereceklerini belirterek ‘sözünü alıp’ interneti öyle bağlattık. Zira Twitch yayınları için bu upload hızı bize yetecekti. Download hızımızın ise 32 Mbps civarında olacağı belirtilmişti. Ancak upload hızı konusunda sözlerini tutmadıkları gibi, 0.68 Mbps hız ile idare etmek durumunda kaldık.

Hatırlarsanız bir ay önce burada sizlere TurkNet alt yapısına geçtiğimizin haberini vermiş ve pek çok arkadaşımız da bizle birlikte aynı gün geçiş yapmıştı. Upload hızımız söz verdikleri gibi olmayınca, Twitch yayınlarımıza da başlayamadığımız gibi, işlerimiz yarım kaldı.

Sonrasında TurkNet müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirmek istedik. Ancak bir de ne görelim ? Müşteri hizmetleri kapanmış ve yerine otomatik cevap gelmiş. Hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine bağlanamadığınız gibi, arıza kaydı oluşturduğunuzda ise size sadece “hattınızda bir sorun görülmedi. Bağlantılarınızı kontrol edin.” şeklinde otomatik cevaplar gönderildi sürekli.

Ardından mail üzerinden [email protected] adresine aşağıdaki maili ilettik. Ardından bizlere şu mesajı otomatik olarak dönüş yaptılar;

turknet muster hizmetleri 003

(Okumak için görselin üzerine tıklayabilirsiniz.)

turknet muster hizmetleri 002

Şimdi Ne Olacak ?

Açık konuşacağım hocalar; tecrübelerimi sizlere aktaracağımı belirtmiştim. Download sözlerini tuttular fakat işimizi yapamadığımız için Upload sözlerini tutmadıkları gibi Twitch yayınlarımız da eksik kaldı. Hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine ulaşamadığımız için ve bize sürekli otomatik dönüş yaptıkları için (takmadıkları için) alt yapımızı değiştirmeyi düşünüyoruz.

Bu ay gönderdikleri faturayı ödemeden, taahhütsüz interneti sonlandırarak farklı bir internet alt yapısına geçiş yapacağız. Açıkçası bu şekilde mağdur edilerek ‘otomatik yanıt sistemine geçtik, oradan sorunlarınızı çözebilirsiniz.’ demek bize kestirip atmaktan başka bir şey gelmiyor. Zira insanlar bu tip sorunlarda karşısında onu ‘kale alacak’ bir kişi arıyor. Ne yazık ki güzel başladığımız bu internet serüvenini kısa süreli olarak sonlandırmayı planlıyoruz.

Verdikleri sözü de geçtik, ayrı bir upload satın almak istediğimizi de dile getirdik. Açıkçası ücreti ne ise verecektik. Fakat bu tür tutumlarını TurkNet firmasına yakıştıramadık..

Taner AYDOS
Taner AYDOS
PChocasi.com.tr'nin kurucusu aynı zamanda hali hazırda yazmaya devam eden editörü. Boş vakitlerini teknolojik ürünler ile uğraşmaya harcadığı gibi, hem aktif çalışma yaşantısını hem de editörlük çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor.

Yorumlar

10 YORUMLAR

  1. TurkNet müşterisiyim, ilk başlarda memnundum, hem kota yok, hem dakika veriyorlar, hem taahhüt yok, hem ucuz vs. diye. Ama müşteri temsilcilerini kaldırdıkları zaman (açık konuşacağım) öyle bir sövdüm ki, anlatamam… Şimdi bir de bu söz tutmama haberini okuyunca bardağı taşıran son hamleyi yapmış oldular. Birçok takipçisi ve okuru olan medya kuruluşu olarak size böyle yapan bir firma, bizim gibi sıradan müşterilere kim bilir neler yapacak. Farklı bir altyapı bulduğunuzda onun da haberini yapın, ben de TurkNet’i bırakmayı düşünüyorum, hizmet vermeden önce insan olsunlar. Bir de mesajım var onlara, görürler belki.
    “Eskiden sıcacık kahvenizi yudumlarken sizi rahatsız ettiğim için çok özür dilerim sevgili TurkNet, beni affedin.”

  2. Bende kendi ofisimde TurkNet kullanıcısıyım. Şuana kadar memnundum fakat , müşteri temsilcilerini kaldırmış olmaları kabul edilebilir bir durum değil. Kısa sürede aboneliğimi iptal edeceğim.

  3. Kesinlikle katılıyorum.
    Benimde deneyimim şudur:
    Superonline kullandım ve problemliydi internetim. Dondurdum 4 ay bunları kullandım süperdi herşey ki o zaman call centerla konuşabiliyordun.
    Sonra 3-5 ay daha superonline kullanarak delirip dedim turknet var babalar gibi ona geri geçeyim. Geçtim ve ne göreyim lanet olası bir hal almış. Kimseye derdini anlatamıyorsun evinizi kontrol edinden başka bir cevap yok. İnternet hızı stabil değil. Upload hızı 0.03 0.1 civarı takılıyor.
    Nereye kadar böyle devam edecek bilmiyorum.

    • İnternet faturanızı ödemediğinizde hat acma kapama parası adı altında ekstra maliyet bindiriyorlar. Zorla iptal dilekçenizi işleme aldırmaya çalışın.

  4. Hız sorunu ile ilgili olarak arıza kaydı actım 1 saat sonra süper bir mesaj döndü “Arızanizin giderilmesi için çalışmalar tamamlanmıştır. Son kontrolleri yapıyoruz. En kısa süre içinde sizi arayarak ya da kayıtlı cep numaranıza SMS göndererek sizi bilgilendireceğiz.” Ancak nasıl bir ufak kontrol ise 10 gündür 1 mbit bağlantı ile internete bağlanıyorum. çağrı merkezinde kapı duvar actığım çağrılara geri dönüş yok. Anladığım kadarı ile türknet kocaman bir balon. Körfez bir yatırımcıya satmak için müşteri sayısını artırmak için bu kampanyayı yapmışlar. Şimdi satış ortaklık gerçekleşti. Düşünceleri giden gitsin kalan bize yeter.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler