Neredeyse her gün yeni tip bir bilginin çıktığı günümüzde bizi hiçbir noktada yalnız bırakmayan Google, şimdide mobildeki aramalarda değişikliğe gidiyor.
Mobil arama sonuç sayfası günden güne gelişmeye devam ediyor. Mobilden yapacağımız aramalarda bize en yakın sonucu verebilmek için değişmeye devam ediyor. Dün yayınlanan bir yazıda da bu amaca daha sağlıklı ve işlevli bir şekilde ulaşmamız için bazı değişikliklere gidildi.
Bu yeni dizaynda bize bilginin nereden geldiğini görmemiz için websitelerin logosu ve adresi en üste atılmış. Bu logoları site sahipleri seçtikleri bir logoyu koyabilirler.
Aramaların en üstünde yer alan aramamız ile alakalı reklamda da bu değişikliği görüyoruz. Ad(reklam) yazısı sonucun en sol üstüne kalın harflerle yazılmış ve sitenin adresi ardında devam etmiş. Aynı şekilde bunu da, bilginin sitede nerede bulunduğunu belirtiyor.
Bu yeni dizayn değişiklikleri ile kendine “yeni içerik biçimleri ve işlevsel işlemler” koyabilecek yer bulduğunu da belirten Google, sinema bileti alma ve podcast dinleme gibi gibi bazı aktivitelerin geleceğini belirtiyor.