İtfaiyeye ‘WhatsApp’, hastanelere ‘VIP Hat’

Tüketicilerden gelen soru ve talepleri daha hızlı yanıtlamayı hedefleyen BEDAŞ; özel hastaneler, devlet hastaneleri, sağlık merkezleri, belediyeler, İBB Beyaz Masa, itfaiye ve telekomünikasyon servis sağlayıcılarına; Alo186 Çağrı Merkezi’ne hızlı erişim sağlayabilmeleri için VIP Hat tanımladı.Ayrıca Alo186 Çağrı Merkezi ilk altı ayda 1 milyon 600 bin çağrı karşıladığı belirtildi. Konu ile ilgili farklı bir kanal oluşturan elektrik idaresi daha hızlı haberdar edebilecek.

 

1470744412_bizeulasinslider

 

BEDAŞ, yatırım kapsamında gerçekleştirdiği planlı kesintileri de en az 48 saat öncesinden e-posta yoluyla bu kurumlara bildiriyor. İBB Beyaz Masa’ya ait 100 merkez, 25 belediye, 160 hastane ve 25 ilçe sağlık merkezine, e-posta yoluyla planlı kesintiler hakkında bilgilendirme yapılıyor.

 

BEDAŞ’ın, teknolojinin tüm olanaklarını kullanarak, halka kaliteli ve kesintisiz enerji vermek için uyguladığı diğer hizmetleri şöyle:

 

İtfaiye ve muhtarlar WhatsApp’ta: BEDAŞ, olası arızalara hızla müdahale edebilmek ve hizmet bölgesi içerisinde yer alan itfaiye merkezleriyle iletişim kurmak için WhatsApp grubu oluşturdu. WhatsApp grubuna İstanbul’un Avrupa Yakası’nda bulunan 80 itfaiye merkezi üye. BEDAŞ daha önce muhtarlar için de WhatsApp grubu kurmuş ve yetki alanlarındaki arızaları öncelikli olarak bildirmeleri için VIP Hat hizmeti başlatmıştı. Muhtarlar ile oluşturulan WhatsApp grubunda 385 muhtar bulunuyor.

 

Planlı kesintiler 48 saat önce cebinizde: bedas.com.tr adresinde yer alan formu dolduran tüketiciler, planlı bakım ve onarım faaliyetleri sırasında gerçekleşecek elektrik kesintilerinden en az 48 saat önce SMS yolu ile bilgi alabiliyor.

 

UYGULAMAYI İNDİR
İlgili Etiketler