Dünyanın en iddialı teknoloji devlerinden biri olan LG, uzun yıllardır kullandığı logosunu değiştirdi. Böylece marka, son dönemde trend olan logo değiştirme furyasına da katılmış oldu. Sözü daha fazla uzatmayalım ve yeni logo ile eski logo değerlendirmesine geçelim.
LG’nin Yeni Logosu Nasıl Duruyor?
Yeni logo, eski tasarımı büyük ölçüde koruyor diyebiliriz. Yine L ve G harflerinden oluşan bir logo karşımıza çıkıyor. “Life’s Good” sloganı üzerinden yola çıkarak hazırlanan logonun farkı ise boyutlandırması ve rengi.
Yeni logo dijital döneme daha uygun olan iki boyutlu bir yapı ile geliyor. Bu açıdan eski logo ile yan yana getirdiğiniz zaman net olarak farkı görebiliyorsunuz.
Renk kısmında ise marka, daha açık bir kırmızı rengini tercih etmiş durumda. Yeni yazı karakteri ve logonun arka planında daha açık kırmızı rengi, bahsettiğimiz gibi biraz daha dijital dönemi işaret eden bir tasarım yapısını yansıtıyor.
Bu yeni logoya göre markanın imza logosu için de bir güncelleme yapıldığını hatırlatalım. İmza logosunda 2 boyutu vurgulayan yeni animasyonların kullanılmaya başlandığını görüyoruz. Yeni ifade animasyonlarına yer verilmiş durumda. Bunu da hemen aşağı ekleyelim.
Yeni logosu ve marka vizyonuyla beraber LG, daha ne gibi değişimlere imza atacak göreceğiz. Markanın yeni logosunun ürünlerde ve müşteri temas noktalarında ne zaman kullanıma başlayacağı noktası da net değil.
b.k gibi olmuş