reklam
Ana SayfaHaberlerMicrosoft’un Marka Değeri Google’ı Geçti

Microsoft’un Marka Değeri Google’ı Geçti

Başka bir arama motoruna geçmenin maliyetinin çok düşük olmasıyla, Google‘ın en değerli varlığı her zaman marka olmuştur ve her yıl bu, Google’ın marka değerini Microsoft‘un üzerinde derecelendiren analist BrandZ tarafından kabul edilmiştir.

Bununla birlikte 2020, bir kriz ve felaket yılı oldu ve görünen o ki, Microsoft’un istikrarlı kurumsal kültürü, insanların istediği sakinleştirici etki olmuş gibi görünüyor ki bu, elbette Microsoft’un hisse fiyatındaki göze çarpan meteorik yükselişe de yansımış durumda.

Bu, Microsoft’un uzun zamandır ilk kez Google’ı geçmesiyle sonuçlandı ve BrandZ’in en değerli 100 küresel marka listesinde 3. sırada yer aldı. Yalnızca teknoloji markalarına gelince, Microsoft Apple’ın ardından ikinci sırada yer alıyor. Ayrıca bu yükseliş hakkında BrandZ’ye konuşan Microsoft beyciğim şunları söyledi:

“Kurumsal kültürel değişim, açık sistemler ve bulut işinin büyümesi, Microsoft için yüzde 30’luk bir değer artışı elde edilmesine yardımcı oldu ve markayı, Apple’ın hemen ardından Google ile yer değiştirdikten sonra sıralamada bir sıra yukarı 3 numaraya yükseltti. Covid-19 ile ilgili düşen reklam gelirinden etkilendi. “

Apple’a kıyasla marka değerinde% 30 artışla, yalnızca% 14 büyüyen Apple’ın konumu görünürde olabilir, ancak Amazon ilk etapta tamamen tartışılmaz görünebilir.

Nintendo, yaklaşık 160.000 kullanıcısının hesabının çalındığını açıkladı

Yazar Hakkında

Cenk Kahramaner

Cenk Kahramaner

Teknoloji ve Uzay meraklısı bir UI/UX Designer. Evlenmediğimiz sürece bu kadar bilgi yeter :)

Yorum Yaz

Yorumunuzu Buraya Yazabilirsiniz