Çarşamba, Ekim 9, 2024

Yapay Zeka Destekli Müşteri Temsilcisi Dot Assist ile Tanışın!

Markalar için müşterilerle iletişim kurabilmek oldukça önemli. Aynı şekilde müşterilerin de markanın ürün ve hizmetleri hakkında bilgi sahibi olabilmesi gerekiyor. B2B SaaS şirketi olan Usersdot, insan eli yerine gücünü yapay zekadan alan Dot Assist’i kullanıma sundu. Hem müşteri hem markalar için bulunmaz bir nimet haline gelen Dot Assist’e bir göz atalım.

dot-assist
dot-assist

Ne Bu Dot Assist?

Dot Assist, müşterilerin markalara yönelik sormuş olduğu hizmet ve ürünler hakkında marka dilinde hızlı cevaplar üretebiliyor. Avva, Yataş, Eczacıbaşı, Altınyıldız Classics, Pandora ve daha pek çok markanın kullanmaya başladığı müşteri temsilcisinin manuel ya da otomatik olarak cevaplama modu da bulunuyor. Yapay zeka destekli müşteri asistanı, ürün sorularına yönelik analizlerini tek bir ekran üzerinden sunuyor. Ayrıca bu sistemi kullanırken birden fazla mağazayı tek bir ekran üzerinden kolayca kontrol edebilme şansınız da mevcut.

dot-assist-1
dot-assist-1

Dot Assist’in Çalışma Prensibi Nasıl?

Yapay zeka destekli Dot Assist, markalarda ürünler için kendine özel bir bilgi kütüphanesi oluşturuyor. Bu bilgi kütüphanesinde markaya özel ürün ismi, açıklaması, paketleme ve kargo gibi bilgiler alıyor. Bu bilgilere ek olarak geçmişte sorulan soru ve cevapları hakkında da özel bir altyapı sistemi oluşturuyor. Bu bilgi havuzu, uygulamanın marka ve ürün bazında etkin ve hızlı cevaplar vermesine yardımcı oluyor.

BENZER:  Girişimde Yapay Zeka Etkisi: Godmode

Markalar için özel bir temsil oluşturan uygulama, gelecek için de başarılı bir imaj vadediyor. Şimdiden markaların kullanmaya başladığı yapay zeka destekli müşteri temsilcisi, kısa bir süre içerisinde müşterilerin bilgilendirilmesini sağlıyor. Bu durum hem marka hem de müşterilere zamandan tasarruf etmeleri için özel bir imkan sunuyor.

Şirket tarafından paylaşılan bilgilere göre bir marka otomatik cevaplama özelliğine sahip Dot Assist asistanıyla soru ve cevap süresini 9 saatten 15 dakikalık verimli bir deneyime dönüştürdü. Bu durum, program tarafından üretilen cevapların insan eline kıyasla daha verimli ve kısa süreli veriler sunacağını da bizlere gösteriyor.

Son zamanlarda yapay zeka gelişimleri, kullanıcıların yanı sıra işletmeler için de özel imkanlar sunmaya başladı. Müşteri ve marka bağını güçlendiren bu gelişimlerin bir sonraki adımını bizler de merakla bekliyoruz.

silkroadgaminggentr

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Benzer Haberler

Nasıl Yapılır?

Diğer Haberler