Bildiğiniz üzere Amerika Birleşik Devletleri merkezli video platformu Netflix, abonelik fiyatlarının pahalı geldiği kullanıcı kitlesini yakalamak ve böylelikle karşı karşıya kaldığı kullanıcı kaybını kapatmak için reklamlarla desteklenmiş yeni ve ucuz bir abonelik paketi üzerinde çalışıyor ve bunu resmi olarak onayladı.
Reklamlı Netflix Aboneliği; tüm içeriklere erişim sağlamayacakken aynı zamanda içerikleri indirmenize de olanak tanımayacak. Aslına bakılırsa bu paket bildiğiniz televizyon işlevi görüyor olacak.
Ayrıca önceki spekülasyonlar reklamlı abonelik paketinin fiyatının 7 ila 9 dolar arasında belirleneceğini iddia ediyordu. Konu ile ilgili çok sayıda spekülasyon mevcutken aralarına yeni bir tanesi; kullanıma sunulacağı tarih eklendi.
Reklamlı Netflix Aboneliği, 1 Kasım’da kullanıma sunulabilir!

İnternete düşen spekülasyonlara göre Netflix, reklam destekli abonelik paketini 1 Kasım 2022 tarihinde piyasaya sürecek. Eğer iddialar doğru ise 1 Kasım 2022 tarihinde Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Almanya, Birleşik Krallık ve Fransa başta olmak üzere şirketin faaliyet gösterdiği birçok ülkede kullanıma sunulacak.
İddialara göre şirket Disney+ ile rekabet etmek istediği için 1 Kasım’ı planlıyor
Kullanıma sunulacak tarih ile ilgili iddiaların yer aldığı rapora göre; şirketin 1 Kasım 2022 tarihini benimsiyor olması hedeflenen tarihten bir ay sonra şirketin rakibi Disney+’ın da yeni projelerini faaliyete geçirecek olması ve şirketin Disney+’tan önce davranarak öne çıkmasını planladığı savunuluyor.
Netflix, tüm bu iddiaları yalanladı!
Variety ekibine konuşan Netflix yetkilileri, konu hakkında ortaya çıkan bu spekülasyonlar hakkında tarihlerin doğru olmadığını belirterek şu sözleri dile getirdi: “Hâlen reklamlı abonelik sisteminin çıkış tarihi ile ilgili kararımızı henüz vermedik”
Yorum Yaz