Cumartesi, Temmuz 27, 2024

Sosyal Medya’yı En İyi Kullanan Marka Samsung oldu!

Paylaş

silkroad gaminggentr
1-28 Şubat tarihlerinde sosyal medyada en yüksek performansı gösteren markaları belirleyen SocialBrands’ın, Türkiye sosyal medya endeksi sıralamasına göre Samsung‘un teknoloji dalında “Sosyal medyayı En iyi Kullanan Marka” oldu.
Bizimde ilgiyle tüm sosyal medya hesaplarını takip ettiğimiz Samsung son dönemlerde sosyal medyanın tüm nimetlerinden faydalanıyor.  Facebook, İnstagram ve Youtube sitelerinde aktifliğini koruyordu. Öyle ki İnstagram‘da hikayelerinden , Facebook‘ta paylaşımlarından geçilmiyor. Tabiki bu durum markanın lehine. Kullanıcısı ile her şeyini paylaşan Samsung ElectronicsSosyal Medyayı En İyi Kullanan Marka” olmayı başardı. Samsung Türkiye’nin başarılı 14 Şubat kampanyası ise özellikle dikkat çekti.
Konu ile alakalı Samsung Electronics Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Yardımcısı Ömer Barış Gökpınar şu açıklamayı yaptı: “Sosyal medya stratejimizi, sosyal mecraların doğasına uygun olacak şekilde, kullanıcıların ne tür içerikler tüketmek isteyeceklerine odaklanarak geliştiriyoruz. Instagram’ın “Stories” özelliği, bizleri ürettiğimiz içerikleri takipçilerimizle organik olarak paylaşabileceğimiz daha dinamik bir yapıya yönlendirdi. Yeniden tasarladığımız sosyal medya stratejimiz sayesinde Şubat ayında Instagram, Facebook ve YouTube kanallarımızda 20.5 milyon etkileşime ulaştık. Samsung olarak, her alandaki ilham verici kimliğimizi, hazırladığımız içeriklere de yansıtarak pazarlama iletişimi alanında çıtayı en yükseğe konumlayan marka olmaya devam ediyoruz” dedi.
Bu 1 aylık dönemde 18 bin farklı sosyal medya hesabının bütün aktiviteleri incelendi. Adamlar üşenmemiş incelemişler. BoomSocial verileri ile hazırlanan araştırmada; sayfaların toplam etkileşim sayısı, etkileşim sayısının iletilere göre dağılımı, etkileşim sayısının hayran sayısına oranı, beğeni, yorum, paylaşım, retweet oranları, ay boyunca paylaşılan ileti sayısı, farklı ileti türlerinin kullanım oranları, iletilerde hashtag ve mention kullanımı, hayran sayısı, aylık artışı, artış istikrarı, sayfa bilgileri gibi birçok veri, markaları rasyonel ve objektif bir şekilde analiz eden SocialBrands sıralamasının temelini oluşturdu. Tebrik Ediyoruz.
İsmail Dikmen
İsmail Dikmen
Türkiye'nin sektörel birçok kurumsal ajans ve firmalarında dijital pazarlama, e-ticaret sorumlusu olarak çalışmaktadır/çalışmıştır. 5 yıllık sektör deneyimi bulunmaktadır.

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler