Logo ile birlikte Yahoo Mail tasarımı yenileniyor; Yahoo bu günlerde pek popüler bir şirket değil ama uzun bir süre için aşağılar da olsa dahi henüz oyun dışına çıkmış değil ve bugün şirket hemen hemen herkese kendini hatırlatmak için yenilenmiş logosunu tanıttı. Düz mor bir renk ve seçilmiş bir yazı tipi ile şunları söylüyor;
“Hala varız ve bir şekilde ölmekte olan bir meşe ağacının çürümüş, oyuk bir kabuğu gibi batmadık!”
Yeni logo, uzun süredir kuşatılmış şirket için yeni bir başlangıç yapıyor. Pentagram (Citibank, New York’un Omny sistemi ve Cooper Hewitt Müzesi için cesur, sans-serif tasarımlarının arkasındaki firma) tarafından tasarlanan yeni Yahoo logosu, 2013’te yılındaki CEO Marissa mayer’ın liderliğinde yapılan büyük revizyondan bu yana şirket için ilk defa yeniden tasarlandı.
Logodaki sırlar
Yeni logo 2013 yılındaki tasarımdan yoksun, küçük bir sans-serif yazı tipi ile, metrodaki ilk basılı reklam kampanyasını yeni satın alan bir girişime benzemesini sağlıyor. Buradaki tek gerçek kalite Yahoo’nun ikonik ünlem işaretidir, şimdi daha da agresif bir açıyla, logonun geri kalanından kaçmaya çalıştığını gösteriyor. Pentagram, logonun “‘ y ”ve‘! işaretinin 22.5 derecelik bir açı ile ayarlandığını, momentum ve heyecan hissi veren ileri bir eğim olduğunu açıkladı.