BTK’dan Türk Telekom(Avea)’a “Çekmiyor” Uyarısı

BTK'dan Türk Telekom(Avea)'a "Çekmiyor" uyarısı geldi. BTK'nın bugün yayımladığı duyurusunda eski adıyla Avea yeni adıyla Türk Telekom'a "Hizmet Kalitesi" sebebiyle uyarı verdiğini açıkladı. 

Şahsen Türk Telekom hattı kullanan biri olarak İzmit-İstanbul arasındaki yolculuklarımda bile yer yer çekmediğini görüyorum. BTK'nın Balıkesir, Isparta, Trabzon illeri için uyarı vermiş olmasını yetersiz bulduğumu belirtmeden edemeyeceğim. Bana kalırsa Türkiye'de tüm altyapılar adam edilmeli, elden geçirilmeli. Konu Türk Telekom olunca internet altyapısının hala kötü olduğuna söz söylememek olmaz. Yaşadığım yere 8 mbps bağlantı ancak veriliyor oluşu resmen içler acısı. Hepimizin yarası olan bu konuyu daha sonra irdelemek üzere rafa kaldırıyorum.

Konumuza dönecek olursak "3N Mobil Haberleşme Hizmet Kalitesi Bildirimleri Kapsamında AVEA İLETİŞİM HİZMETLERİ AŞ’ye Uyarı" başlığında yayımlanan uyarı metnini sizlerle paylaşarak sözlerimi noktalıyor, umarım bizleri memnun edecek kaliteli hizmetleri görebileceğimiz günler çok uzak değildir....

İşte o uyarı:

15.2.2017

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından alınan 09/02/2017 tarihli ve 2017/DK-SiD/34 sayılı Karar'da;

Avea İletişim Hizmetleri AŞ (Avea) tarafından yapılan 2016 yılı ikinci dönem bildirimlerine istinaden; Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliğinin 9'uncu maddesinin birinci fıkrası, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu İdari Yaptırımlar Yönetmeliği'nin 15, 25, 44 ve 46'ncı maddeleri, GSM Mobil Telefon Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi Ölçütlerinin Elde Edilmesine İlişkin Tebliğ'in 20'nci maddesinin birinci fıkrası ve 3N Mobil Haberleşme Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi Ölçütlerinin Elde Edilmesine İlişkin Tebliğ'in 15'inci maddesinin birinci fıkrası uyarınca;

3N mobil haberleşme hizmetine ilişkin olarak, Balıkesir'in Marmara ilçesinde, Isparta'nın Senirkent ve Uluborlu ilçesinde, Trabzon'un Köprübaşı ilçesinde, "Arama Başarısızlık Oranı" ölçütü ile ilgili hedef değerin sağlanması yükümlülüğünün yerine getirilmemesi ve söz konusu ihlalin ilgili takvim yılı olan 2016 yılı içerisinde ilk kez vuku bulması nedeniyle söz konusu 4 yerleşim yeri için Avea'nın yazılı olarak uyarılması ve ilgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulması, hususuna yer verilmiştir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

İlgili Etiketler