Facebook Creator Studio aracılığı ile şuanlık iş hesapları için kullanılabilir durumda; Facebook, Creator Studio için kurumsal hesap sahiplerinin Instagram gönderilerini ve IGTV yayınlarını altı ay öncesinden planlamalarına olanak sağlayan yeni bir güncelleme yayınladı. Bu yeni özellik Amsterdam’daki Uluslararası Yayın Konvansiyonu’nda tanıtıldı, TechCrunch tarafından yapılan habere göre Facebook’ta canlı yayını, izleme partisi ve İçerik Üretici Stüdyo özellikleri için yeni özellikler duyurdu.
Özellik aslında yeni değil
Instagram içerik zamanlama özelliği pek yeni sayılmaz. Facebook geçtiğimiz sene üçüncü taraf geliştiricilere sağladığı hizmetler listesine bu özelliği eklemişti ancak bunu birinci taraf hizmeti sağlamak bugüne nasip oldu.
Ardından bu yılın başlarında sınırlı bir s ürümde piyasaya sürüldükten sonra özelliğin nasıl kullanılacağına dair bir bildiri yayınlandı ve bunun için bir Facebook sayfasına bağlı Instagram İşletme veya İçerik Oluşturucu hesabınızın var olması gerektiğini açıkladı.
Çalışması Mantığı
Hesap bağlantısı gerçekleştikten sonra, sayfanın en üstünde yer alan Instagram logosuna tıklayarak Instagram ve IGTV paylaşımlarınızı planlayabilir ve yönetebilirsiniz. Bu özelliği, etiketler ve konumlar eklemek, görüntüleri kırpmak için de kullanabilirsiniz ancak bu işlevlet Instagram Hikayeler’i desteklememekte.