Cuma, Mart 29, 2024

Instagram, Hikaye Linkleri Özelliğini Herkese Açıyor!

Paylaş

silkroad gaminggentr

Facebook’a ait sosyal medya platformu Instagram, hikayelerine hızlı bağlantı gönderebilecek kişileri her zaman sınırladı, ancak bugün şirket bu yeteneği genişletebilecek yeni bir test başlatıyor. Ancak bu durumda, insanların sunabileceği bir yukarı kaydırma değil, bunun yerine bir bağlantı etiketi. Bu çıkartmalar, kaydırma yerine bir dokunuş ile, yukarı kaydırma bağlantısının yaptığı gibi çalışır. İnsanlar, şu anda yukarı kaydırmalı hikayelerle yapamayacakları bir çıkartma içeren hikayelere de yanıt verebilecekler.

Şimdilik, test küçük denilecek kadar az bir insan grubu ile yapılıyor ve Instagram’ın ürün müdürü Vishal Shah, The Verge ekibine verdiği demeçte çoğunlukla insanların bağlantılardan nasıl yararlanabileceğini öğrenmek olduğunu söylüyor. Yanlış bilgi ve spam’e özellikle dikkat ederken, insanların gönderdiği bağlantı türlerini izliyor olacaklar.

Artı olarak, çıkartmaların insanların mevcut platformu kullanma biçimine daha çok uyduğunu söylüyor, bu yüzden bu testin “bağlantıları aynı tür genel sisteme getiriyor, sistem açısından basitlik, basitlik açısından bakıldığında da çok mantıklı” dedi Vishal.

İster herkes için isterse sadece zaten bağlantı ayrıcalıklarına sahip kişiler için olsun, bağlantı çıkartmalarının Instagram için nihai hedef olduğunu ekliyor. “Bu, ulaşmak istediğimiz gelecekteki sistem türüdür ve eğer bunu başarabilirsek, piyasaya sürmeyi umduğumuz şey de bu.”

Ancak linkler şimdilik hikayelerle sınırlı olacak. Shah, onları ana akıştaki veya uygulamanın herhangi bir bölümüne getirme konusunda planlarının olmadığını söylüyor.

Test için kriterler mevcut ama ana kriterler kadar değil

Bu test çoğunlukla platformda bir kitleye hitap eden ve belirli bir takipçi sayısına ulaşan kişileri hedef alıyor gibi görünüyor, ancak belki de Instagram’ın yukarı kaydırma ayrıcalıkları kazanmak için ihtiyaç duyduğu düzeylerde değil. (uzun zaman gördüğümüz yukarı kaydırma için Kullanıcıların doğrulanması veya en az 10.000 takipçisi olması gerekiyor) Örneğin aktivistler, harekete geçirici mesaj gönderme sanatında ustalaşmış ancak insanları web sitesi kaynaklarına yönlendirememişlerdir. Bu bunu mümkün kılabilir.

Zeliha Yılmaz
Zeliha Yılmaz
Teknoloji dünyasının içerisinde kaybolmuş, Radyo Televizyon bölümü mezunu yazmaya sevdalı bir girişimci.

Yorumlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir

Diğer Haberler