Snapchat 6 Saniyelik Reklamları Test Ediyor!

Popüler sosyal medya uygulaması Snapchat atlanabilir olarak yayınlanacak ve 6 saniye sürecek reklamları test etmeye başladı. Şirketin daha fazla gelir elde etme amaçlı yaptığı bu özellik kullanıcılar tarafından ve reklam verenler tarafından nasıl geri dönüşler alacağı hakkında henüz bir bilgi verilmedi. Son dönemde alakalı reklam gösterimlerine  gelen olumsuz yorumlarında bu konuda tam olarak kullanıcıların kabul edip etmeyeceğini de henüz bilemiyoruz.

Çarşamba günü yayınladığı bildiride , "Reklamlar" adlı altı saniyelik bir reklamı test etmeye başlayacağını duyurdu . Bir sonraki ayın ortasında başlaması planlanan ve şirketin onayladığı test, bazı şovlarda görünecek ancak kişisel öyküler veya Discover haberleri bölümünde görünmeyecek. Teste alışkın olan kişiler, bu yayının, kullanıcıların kaç reklamı tolere edeceğini görmek için bir girişim olduğunu söyledi. Reklamların büyük şirketlerin yüksek kaliteli reklamlarından oluşması ve büyük olasılıkla yüksek fiyat etiketi eklenmesi bekleniyor.

Ancak Snap’in yeni Snapchat’in yeniden tasarlanması , ünlü ünlü etkileyicilerin reddedilmesi ve çok sayıda işten çıkarılma turu nedeniyle ciddi bir tepkiyi yitirmesi nedeniyle Snap için kayalık bir yıl oldu . Şirket, ticari platformunu nasıl tasarladığına ve ortaya koyduğuna bağlı olarak, bu listeye zorunlu ilanlar için genel bir rahatsızlık getirebilir.

İlgili Etiketler