İngiliz otomobil üreticilerinden Aston Martin, logosunda değişikliliğe gitti ve şirket artık bugünden itibaren üreteceği yeni otomobillerde kullanacağı logoyu tanıttı. Sektördeki rakipleri gibi Aston Martin’de daha minimal bir logo kullanıyor olacak.
Tasarım harikası otomobilleri ile otomobil tutkunlarının hayalindeki araba olmayı başaran Aston Martin, 2003 senesinden beri aynı logoyu kullanan şirket sektördeki diğer firmalar gibi trendlere ayak uydurmayı tercih etti.
Yeni logoyu tanıtan şirketin COO’su Marek Reichman, logo hakkında şu sözleri dile getirdi:
İnsanları markamıza aşık etmek, müşterilerimizin kalplerine ve zihinlerine erişmek için tasarlandığımız için, Aston Martin’de tasarlanan her nesnenin derin bir anlamı var ve amacı var. Aston Martin’de bütün nesneneler dürüstlük ve duyguyla yaratılıyor.”