Merkezi Cupertino’da bulunan teknoloji devi Apple şirketinin son akıllı telefon modelleri olan iPhone Xs vs İphone Xs Max kullanıcılarının bir bölümünden şikayetler gelmeye başladı. Kullanıcılardan gelen şikayetler, genel anlamda internete bağlanmakta problem yaşandığı yönünde. Problem yaşayan kesim, elbette çoğunluğu oluşturmuyor fakat gün geçtikçe gelen şikayetlerde artış gözlemlenmekte. Problem, şuan yazılımsal bir onarım ile çözüleceğe benziyor.
Hem Wi-Fi, Hem De LTE Şikayetleri…
Amerika’da çok kısa bir süre önce piyasaya sürülen yeni iPhone Xs ve iPhone Xs Max, yüksek fiyatlarına rağmen, her zamanki gibi çok sayıda vatandaşa yeni modellerini ulaştırdı.
Fakat yeni piyasaya sürülen bu modeller hakkında bazı şikayetler gelmeye başladı bile. Bir kesim kullanıcı tarafından yetkili mercilere aktarılana göre; hem Xs modelinde hem de Xs Max modelinde, internete bağlanma problemleri yaşanıyor. Bu problemler hem Wi-Fi bağlantısını, hem de hücresel veri bağlantısını kapsamakta.
Bağlantı kurmak konusunda problem yaşandığı gibi, eski kullanılan iPhone modellerinden daha yavaş bir internet bağlantısı hızına sahip olunduğu da dile getirilmekte.
Reddit üzerinden sorunlarını dile getiren kullanıcılar, Apple şirketinin destek forumunu da sık sık ziyaret etmekte ve buradan da şikayetlerini bildirmekteler.
Açıkçası; yeni serinin, bir Önceki iPhone X modelinden daha yüksek çekim gücüne sahip olması beklenmekteydi. Bu tür problemler, sanıyoruz ki yazılımsal eksikliklerden veya hatalardan kaynaklanmaktadır.
Umarız ki en kısa sürede kullanıcıların beklediği onarım güncellemesi yayınlanır ve -eğer kronik bir problemse- herkesin problemi çözülmüş olur.