Türkiye’de son zamanların popüler cep telefonu üreticilerinden biri olan Oppo, Türkiye’de faaliyet gösterecek çağrı merkezini hizmete sundu. Çağrı merkezi ile Samsung Türkiye’nin de yaptığı gibi müşterilerine daha hızlı çözüm sunacak.
Türkiye’deki pazar payıda yükselişte olan Oppo’nun bu hizmeti müşterilerine sunması beklenecek bir uygulamaydı. Çinde de yükselişte olan Oppo’nun yıl sonunda kadar global olarak pazar payını da yükseltmesi bekleniyor. Oppo Türkiye‘nin Genel Müdürü Weijian Zhou yaptığı açıklama da ;
”Daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için Oppo Türkiye Çağrı Merkezi’ni hayata geçirdik. Oppo olarak bu yılın başında adım attığımız Türkiye pazarında gördüğümüz ilgiden çok memnunuz. Yatırımlarımıza devam ederek en sevilen markalar arasına adımızı yazdırmayı hedefliyoruz. Kullanıcı deneyiminde fark yaratan bir çağrı merkezi hizmeti büyük önem taşıyor. Oppo olarak, samimi bir yaklaşım felsefesi ile müşterilerimizin sorunlarıyla çok yakından ilgileneceğiz”
Oppo Türkiye’nin resmi internet sitesinde de duyurusu yapılan Oppo Türkiye Çağrı Merkezi’nin numarası da paylaşıldı. Çağrı merkezine 0850 433 67 76 numarasından ulaşılacak olup haftanın altı günü hizmet vereceğini de belirtelim.