Türk insanı ve güzel yurdumuz Türkiye’de çay denilince akan sular durur açıkçası. Yemekte, kahvaltıda, akşam sohbetlerinde kısacası hayatımızın her bir alanında çay vardır. Çaykur firması da güzel bir sosyal medya deneyi yaparak “kahvaltıda çay yoksa ?” temalı analiz gerçekleştirmişler.
Kahvaltıda Çay Yoksa ?
Videoyu izlerken açıkçası insanların bu kadar tepki vereceklerini düşünmüyordum ama sonuçta kahvaltı yani. “Bir kahvaltıda en iyi çay gider arkadaşım neden çay olmaz ?” diye soruyor insan ister istemez. Kahvaltı yapmak için bir kafeye gelen müşteriler kameralardan habersiz siparişlerini veriyor ve asıl mesele bundan sonra başlıyor.
Garson kahvaltılıkları getirdikten sonra müşteriler “bir de çay vardı ama ?” demeye başlıyorlar. Garsonun “çay yok efendim” demesi üzerine suratlardaki ifadeler her şeyi özetliyor sanki. Hatta bir abimiz ve bir ablamız garsonu dövmek ile daha tehdit ediyor. Çaykur’u yapmış olduğu bu başarılı deneyden dolayı tebrik ediyoruz. İlgili videoyu ise hemen aşağıdan izleyip, yorumlarınızı bizlerle paylaşabilirsiniz.
Çaykur – “Çay Yoksa” Sosyal Medya Analizi
o abinin bakışa bittim ya 😀
Çok iyi olmuş valla helal olsun çaykur 🙂
+ Çayımız yok hanımefendi
– Nasıl yok ?
+ Normal yok yani
– Demleniyor mu anlamadım 😀
Güzel bir çalışma olmuş çünkü Türkiye deki reklamların genelde %50 si yabancı reklamların çevirisi %20 si kadınlar üzerine %10 u sosyal medya da ki popüler konulardan oluşuyor,bu ve bunun gibi kaliteli yaratıcı özgün reklamlar sadece %10 luk bir orana sahip..